Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Du får et nummer, hvor lang tid tar det før du ringer?


Anbefalte innlegg

Hallo

 

Dette er vel først og fremst spørsmål til jentene her inne.

 

Jeg jobber som ordensvakt og ga igår nummeret mitt til ei jente som absolutt ville ha det, hun var ganske fin også. Og hun sa hun skulle ringe, men har jo ikke gjort det enda. Så da lurer jeg på hva som er standardtid for dere å vente, er det den stereotypiske 2 dagersen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo

 

Dette er vel først og fremst spørsmål til jentene her inne.

 

Jeg jobber som ordensvakt og ga igår nummeret mitt til ei jente som absolutt ville ha det, hun var ganske fin også. Og hun sa hun skulle ringe, men har jo ikke gjort det enda. Så da lurer jeg på hva som er standardtid for dere å vente, er det den stereotypiske 2 dagersen?

Fikk hun tilfeldigvis komme inn gratis(regner med det var en nattklubb) eller gå inn uten å vise legg?;)

Lenke til kommentar

Har du ikke nummeret hennes?

 

Det kan hende hun våknet opp idag med fyllenerver og kvier seg til å ringe deg selv om hun har lyst?

 

Neste gang en slik situasjon dukker opp ville jeg tatt over styringen med å spørre om nummeret hennes så du kan ringe henne opp og legge på. Da viser du interesse med en gang og hun får nummeret ditt samtidig som du har fått hennes. Dette øker sjansen for at hun vil ringe deg ELLER du kan ta over initiativet og ringe henne. Damer liker menn som tar over styringen i slike situasjoner.

 

Håper du får respons! Hold oss oppdatert! :)

 

.

Lenke til kommentar

 

Eller ho var distré og rota bort lappen med nummeret ditt på. Det kan være 7 millioner grunner til at hun ikke ringer.

 

Gå videre med livet ditt. ;)

Vel hun lagra nummeret mitt på mobilen :)

Kan jo hende hun ikke husker navnet mitt da, det er jo mulig :p

 

 

 

Godt mulig hun ikke husker å ha møtt deg engang, eller er så flau over at hun gikk opp til deg slik at hun ikke tør å ta kontakt.

Lenke til kommentar

Hallo

 

Dette er vel først og fremst spørsmål til jentene her inne.

 

Jeg jobber som ordensvakt og ga igår nummeret mitt til ei jente som absolutt ville ha det, hun var ganske fin også. Og hun sa hun skulle ringe, men har jo ikke gjort det enda. Så da lurer jeg på hva som er standardtid for dere å vente, er det den stereotypiske 2 dagersen?

"Du får et nummer, hvor lang tid tar det før du ringer?"

 

Gjett om jeg misforstod trådens tittel :dribble:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke hørt noe om 2 dager. Er vel heller 3. Når det går mer enn 2-3 dager så må man bare anta at hun ikke kommer til å ta kontakt, og det er det jeg ville trodd fra det sekundet hun fikk nr mitt også. Mye prat og lite handling der ute.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Det har skjedd én gang at jeg har tatt kontakt med en random jeg lagra nummeret til, men det var i fadderperioden da jeg begynte på studiene, der duden hadde blitt med meg hjem og spist nattmat. + at det var gøy å tekste noen som var lagret som "rosa t-skjorte" på mobilen min. Tror egentlig jeg bare tok han med hjem så jeg slapp å gå hjem og spise alene klokka 3 på natta. Sendte han en melding typ neste gang jeg dro på fylla et par dager senere, men vet i dag fremdeles ikke hvem karen er. Ellers husker jeg ganger der folk har lagret nummeret sitt på mobilen min, men jeg har ikke tatt kontakt med noen fler. Lett å glemme folk en kveld man har hatt det gøy med andre, selv om de var kule. Hvis det ikke er noe Facebook eller Snapchat å nå dem på, kan det bli vanskelig.

Lenke til kommentar

Det har skjedd én gang at jeg har tatt kontakt med en random jeg lagra nummeret til, men det var i fadderperioden da jeg begynte på studiene, der duden hadde blitt med meg hjem og spist nattmat. + at det var gøy å tekste noen som var lagret som "rosa t-skjorte" på mobilen min. Tror egentlig jeg bare tok han med hjem så jeg slapp å gå hjem og spise alene klokka 3 på natta. Sendte han en melding typ neste gang jeg dro på fylla et par dager senere, men vet i dag fremdeles ikke hvem karen er. Ellers husker jeg ganger der folk har lagret nummeret sitt på mobilen min, men jeg har ikke tatt kontakt med noen fler. Lett å glemme folk en kveld man har hatt det gøy med andre, selv om de var kule. Hvis det ikke er noe Facebook eller Snapchat å nå dem på, kan det bli vanskelig.

Dette er vel problemet i dagens samfunn.

Alle skal bare snappe like osv

Hvorfor ikke bare møte folk personlig og bli kjent med dem istedet for å glane ned i en mobilskjerm.

Er personlig kontakt utdatert?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Dagens unge veit ikke hva MMS ;) Alt foregår via snapper og face vil jeg tro.

Du har helt rett, men hvis du bruker funksjonen for bildedeling via melding, så sender du en mms uten å måtte vite om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...