|SeVen| Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Har tenkt å skifte denne orginale kjøleren og sette på noe litt mere kraftig noe. Men hvordan funker de plast klipsene som sitter der ? Vil ikke ødelegge noe, derfor spør jeg dere.. Noen som har en kjøler m/vifte å anbefalle ?
fredriku Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 altså, du bruker bare en liten tang el lignende, og drar den av. det du kan gjøre, er å kjøpe en heatpipe! det er nok det beste vil jeg tro! selv hadde jeg en Zalman Heatpipe! den funka veldig vedig bra! er forholdsvis enkel å montere å. koster 235 på www.microplex.no du kan også kjøpe en optional vifte, men den trenger du kun om du skal klokke endel, eller du har et FX5800/5900;)
|SeVen| Skrevet 10. november 2003 Forfatter Skrevet 10. november 2003 altså, du bruker bare en liten tang el lignende, og drar den av.det du kan gjøre, er å kjøpe en heatpipe! det er nok det beste vil jeg tro! selv hadde jeg en Zalman Heatpipe! den funka veldig vedig bra! er forholdsvis enkel å montere å. koster 235 på www.microplex.no du kan også kjøpe en optional vifte, men den trenger du kun om du skal klokke endel, eller du har et FX5800/5900;) Regner med at denne løsningen er bedre enn den orginale kjøle-løsningen til powercolor. Veldig usikker på den vifte greia, den blåser jo ikke rett på ribba da.
Playmofetish Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 ZM-OP1 Ser jo ut som om vifta blåser forholdsvis rett på kjøleribba der den sitter over GPU. PS! Noen som vet om man kan bruke Arctic Silver 5 til å feste denne heatpipen med?? Dvs, ikke feste, for det er vel nok festemekanismer på heatpipen?? Eller må man ha termisk lim? *Enda mer utgifter pga. dårlig kjøleløsning* Sukk
fredriku Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 du kan bruke AS5 ja, ikke no problem, men uansett, det er kun 2 stedet på heatpipe du skal påføre det! står i manualen! og på GPU! nå er det forklart:P
Cozac Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Nei, du trenger ikke å bruke termisk lim. Bruk Artic Silver.
|SeVen| Skrevet 10. november 2003 Forfatter Skrevet 10. november 2003 Kjedelig med termisklim da, da får du ikke av heatpipen.
Ar`Kritz Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Kjedelig med termisklim da, da får du ikke av heatpipen. Du skal IKKE bruke termisk lim! AS5 kan du sikkert bruke, men vask godt først.
|SeVen| Skrevet 10. november 2003 Forfatter Skrevet 10. november 2003 Jeg kommer til å bruke vanlig kjølepasta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå