Gå til innhold

Snapchat sluker batteriet etter siste oppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk er ikke så jævlig gode til å bruket begrepet "literally" ser jeg.

 

AtW

Er vel en stund siden av begrepet "literally" blir godtatt brukt både som "literally" og "figuratively". Synes ikke noe særlig om det selv da det originale begrepet mister en del av sin betydning, men slik er det.

 

Ellers har jeg ikke merket noe særlig til Snapchats strømbruk, men har ikke sjekket om jeg har oppdatert til den versjonen som sluker strøm enda.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Herrejesus for noen tilbakemeldinger.. Går vel an å vise et snev av oppdragelse og folkeskikk når man legger igjen anmeldelser og tilbakemeldinger. Han klarte bare å skrive "dritt / dritten" tre ganger på sine tre korte setninger...

 

Sånn er det (bare ofte med mildere ordbruk) på alle kommentarfelt på nyhetssaker på Facebook. Er så mange som ikke forstår hvor frekke og uforskammede de er av og til. Er når man ser slikt at man begynner å lure på hvem som egentlig er ute og bestemmer ting i hverdagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er dette tilfeldigvis begrense til for eksempel samsung mobiler? Av det lille eksemplet jeg kan få, jeg, med Sony mobil, har ikke problemet, en kompis, med Samsung mobil, har problemet. Så kan være et buggen egentlig er forårsaket av noe av det Samsung har tuklet med, evnt så kan det være noe Sony har gjort som forhindrer Snapchat sin bug å slå ut noe særlig

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...