Gå til innhold

Vurderer og kjøpe kniv skin på CS GO. :)


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer og kjøpe kniv skin på cs go skinnet er bayonet case hardened field tested som ligger på 1100 kr på steam. Jeg kommer til og kjøpe gjennom OPSkins.com og kommer til og betale 800 kr. 

Men det store spørsmålet er er det verdt for ein 16 år gammel gutt med 1000 kr liggende som ikke finner annet og bruke det på, å invistere i eit så dyrt virtuelt produkt?

Har lyst på eit kniv skin (som alle andre) og tror jeg kommer til og spille cs go i lang tid fremover, og i verstefall kan jeg vel bare selge det på steam og kjøpe noen spill. :) Hva synest dere?

Endret av Turbo300
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om 10 år kommer du til å tenke slik:

1. Det var et unødvendig kjøp (om du fortsatt husker det)

2. 800kr er egentlig ingenting

 

Jeg har forstått det slik at man kan selge videre skins etterpå, så da kan du jo gå i null også?

 

Har du veldig lyst på den, så kjøp den. Klarer du deg uten sparer du pengene.

 

 

Selv hadde jeg ikke gjort det, da jeg ikke ser poenget. Kniven har samme effekt selv om den ser litt anderledes ut...

Lenke til kommentar

Jeg vurderer og kjøpe kniv skin på cs go skinnet er bayonet case hardened field tested som ligger på 1100 kr på steam. Jeg kommer til og kjøpe gjennom OPSkins.com og kommer til og betale 800 kr. 

Men det store spørsmålet er er det verdt for ein 16 år gammel gutt med 1000 kr liggende som ikke finner annet og bruke det på, å invistere i eit så dyrt virtuelt produkt?

Har lyst på eit kniv skin (som alle andre) og tror jeg kommer til og spille cs go i lang tid fremover, og i verstefall kan jeg vel bare selge det på steam og kjøpe noen spill. :) Hva synest dere?

Bare kjøp du! Det er en liten sum i forhold til det jeg har brukt. Og jeg angrer ikke.
Lenke til kommentar

 

Jeg vurderer og kjøpe kniv skin på cs go skinnet er bayonet case hardened field tested som ligger på 1100 kr på steam. Jeg kommer til og kjøpe gjennom OPSkins.com og kommer til og betale 800 kr. 

Men det store spørsmålet er er det verdt for ein 16 år gammel gutt med 1000 kr liggende som ikke finner annet og bruke det på, å invistere i eit så dyrt virtuelt produkt?

Har lyst på eit kniv skin (som alle andre) og tror jeg kommer til og spille cs go i lang tid fremover, og i verstefall kan jeg vel bare selge det på steam og kjøpe noen spill. :) Hva synest dere?

Bare kjøp du! Det er en liten sum i forhold til det jeg har brukt. Og jeg angrer ikke.

 

hvilken side kjøpte du fra? Eller kjøpte du fra steam markedet?

Lenke til kommentar

Det er jo kun visuell forbedring, ingen fysisk forbedring i spillet. Jeg kommer aldri til å bruke penger på skins i CS:GO, men hvis du ikke gjør noe annet enn å game CS:GO, så hvorfor ikke? Ser jo litt kult ut, men jeg tror det er veldig få spillere som egentlig bryr seg om hvilke skins du har på våpna dine..

Lenke til kommentar

800kr for en skin er helt tullete, selv om det er et samlerobjekt.

 

Jeg vil påstå at enhver som tenker på å kjøpe en slik skin er altfor investert i spillet.

Enig med deg, prisen virker helt over mål, nå har jeg ingen erfaring med CS, men dette er 10 gangen slikt pleier å koste i F2P MMO og lignende.

Lenke til kommentar

Jeg tenker at det blir litt mye penger for en kniv og en skin, men samtidig har jeg jo brukt litt penger på ting i DOTA2. Det er mye annet du kan bruke penga på, både uten for og innenfor den virtuelle verden, men hvis du har råd så er det vel bare å kjøre på.

 

En ting som burde nevenes er at slike ting ikke akkurat er samleobjekter. Iallefall ikke på den måte at de kommer til å øke i verdi. Interessen for CS:Go kommer til å dø ut og da er tingene dine null verdt.

Lenke til kommentar

Jeg tenker at det blir litt mye penger for en kniv og en skin, men samtidig har jeg jo brukt litt penger på ting i DOTA2. Det er mye annet du kan bruke penga på, både uten for og innenfor den virtuelle verden, men hvis du har råd så er det vel bare å kjøre på.

 

En ting som burde nevenes er at slike ting ikke akkurat er samleobjekter. Iallefall ikke på den måte at de kommer til å øke i verdi. Interessen for CS:Go kommer til å dø ut og da er tingene dine null verdt.

Kjøpte ikke skin, fant en som var villig til og selge sin bayonet blue steel til 1300, til 700 kr. Fikk pay pal adressen hans og alt. Men tror det var noe som ikke stemte. Historien hans gikk rett og slett ikke i samsver. :)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg vurderer og kjøpe kniv skin på cs go skinnet er bayonet case hardened field tested som ligger på 1100 kr på steam. Jeg kommer til og kjøpe gjennom OPSkins.com og kommer til og betale 800 kr. 

Men det store spørsmålet er er det verdt for ein 16 år gammel gutt med 1000 kr liggende som ikke finner annet og bruke det på, å invistere i eit så dyrt virtuelt produkt?

Har lyst på eit kniv skin (som alle andre) og tror jeg kommer til og spille cs go i lang tid fremover, og i verstefall kan jeg vel bare selge det på steam og kjøpe noen spill. :) Hva synest dere?

 

Bare kjøp du! Det er en liten sum i forhold til det jeg har brukt. Og jeg angrer ikke.

hvilken side kjøpte du fra? Eller kjøpte du fra steam markedet?
jeg har kjøpt fra markedet og trade meg opp derifra.
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Interessen for CS:Go kommer til å dø ut og da er tingene dine null verdt.

Og dette vet du fordi?

Ingenting tyder på dette, det er sjelden mindre enn 300 tusen spillere ingame, og peak på cirka 700 tusen ingame.

Over 11 millioner unike spillere hver måned. Stadige updates og tillegg til spillet. Spillet er en jævla melkeku for Valve og i høyeste grad levende i lang tid fremover.

Lenke til kommentar

 

Interessen for CS:Go kommer til å dø ut og da er tingene dine null verdt.

Og dette vet du fordi?

Ingenting tyder på dette, det er sjelden mindre enn 300 tusen spillere ingame, og peak på cirka 700 tusen ingame.

Over 11 millioner unike spillere hver måned. Stadige updates og tillegg til spillet. Spillet er en jævla melkeku for Valve og i høyeste grad levende i lang tid fremover.

 

Denne tråden er nesten 2 år gammel :)

Lenke til kommentar

 

Interessen for CS:Go kommer til å dø ut og da er tingene dine null verdt.

Og dette vet du fordi?

Ingenting tyder på dette, det er sjelden mindre enn 300 tusen spillere ingame, og peak på cirka 700 tusen ingame.

Over 11 millioner unike spillere hver måned. Stadige updates og tillegg til spillet. Spillet er en jævla melkeku for Valve og i høyeste grad levende i lang tid fremover.

 

 

 

Jeg har et litt lengre perspektiv enn to år. Det er ingen tvil om at CS:GO er populært nå og vil være relevant i en tid fremover, men hvor tror du spillet er om fem år? Ti år? Tjue år? Når CS:GO begynner å miste sin popularitet vil verdien til gjenstandene falle i verdi og det er nok ingen som vil samle på CS skins på samme måten som folk samler på biler, lego, pcer eller frimerker.

 

Det er ytterst få spill som holder ut i mange ti år.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...