Gå til innhold

Sjekk hvem som har slettet deg fra Facebook


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanvittig misvisende tittel. Jeg var oppriktig nysgjerrig på hvordan en app kunne finne ut hvem som hadde slettet meg, siden det såvidt meg bekjent ikke skal være mulig. Når en så leser artikkelen så ser en jo at det er jo slett ikke mulig med denne appen heller. Å finne ut hvem som _sletter meg i fremtiden_ er noe ganske annet, som Zash også påpeker!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, du kan ikke sjekke hvem som har slettet deg fra Facebook.......

 

Det du derimot kan sjekke er hvem som sletter deg. Ganske stor forskjell!

 

Hei, Zash! Det var faktisk tiltenkt å være "sletter" i presens, men det gikk visst litt fort i svingene. Som vi poengterer i artikkelen fungerer tross alt ikke tjenesten bakover i tid! Har fikset tittelen nå :)

 

Takk!

 

- Niklas

Lenke til kommentar

:rofl:

 

 

 

Det er imidlertid viktig å forstå at appen ikke kan finne ut hvem som har slettet deg tidligere. Who Deleted Me fungerer kun fra det øyeblikket du har installert og aktivert tjenesten, slik at den kan sammenligne den lagrede vennelisten med den oppdaterte Facebook-listen. 

 

 

For en genial måte å fange opp vennelisten din. Altså fra utviklerne av programvaren. Du gir altså potensiellt i fra deg hele din Facebook-liste til dette selskapet.

 

Glad jeg ikke har Facebook-konto jeg. Kanskje litt stusselig sosialt sett, men så slipper jeg ihvertfall den galskapen. Det er nok galskap på internett i fra før av, og noe av den kan man jo også like litt.  :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det er egentlig ikke så mye å bry seg om. Kan hende personen som slettet "deg" ble lei av masse poster som ble oppfattet som Spam. Forklaringene kan være svært enkle. Ellers så kan det også være et solid tegn på at den som slettet deg faktisk er en litt ustabil person selv.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...