Gå til innhold

Får ikke USB bluetooth Dongle til å virke


Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en LogiLink USB Bluetooth V4.0 Dongle slik at jeg skal kunne bruke mine trådløse Bluetooth- øretelefoner sammen med min stasjonære PC med Windows 7 ( den hadde ingen Bluetooth-kobling). Jeg har installert den, men den finner ikke øretelefonene. Øretelefonene virker både på min bærbare PC og smartelefonen min, så de skal være i orden. Er det noen som har noen ideer om hva som kan være feil, og en måte å feilsøke på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I tillegg opplever jeg at PC påstår at den må ha oppstart-CD til spill som jeg spiller( Sims 4) når jeg aldri har hatt det, så jeg lurer jo på om det er noe problemer med kompatibelheten( heter sikkert ikke det, men dere skjønner forhåpentligvis)

Lenke til kommentar

Så bluetoothen fungerer da altså, men kanskje ikke på riktig frekvens for nye enheter. Du har ikke noen "vis denne enheten for bluetooth enheter" knapp eller setting på hodetelefonene?

 

På spill som kom på CD er det ofte vanlig at du installerer spillet, og har feks. CD1 i pc'en som bekreftelse på at du faktisk har kjøpt spillet, finnes flere måter å omgå det på hvis det er irriterende.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte spillet som nedlastning fra nettet, og har dermed aldri hatt noen CD. Har ingen slik knapp på headsettet, og det har jo ikke vært noe problem så langt. Smarttelefonen min kommer jo heller ikke opp som en enhet, selv om jeg sitter med telefonen rett ved PC med Bluetooth påslått.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...