Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Radio link


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Tilbake i 2011 var jeg med å satt opp noe som hett radio link, fra exjobben og opp til brakkene vi bodde på. Ca 1-1,3 km.

 

Dette produktet var levert fra Buffalo Networks som fortsatt leverer utstyr i dag.

 

Men uansett så nye jeg leter, finner jeg verken den typen vi satte opp eller andre tilsvarende.

 

Det var oppsett på to tallerken som begge kunne sende og motta trafikk over radiobølger.

 

Noen som har noen forslag til lignende som er ok i pris?

 

På forhånd takk.

 

Mvh

Josh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Ubiquiti networks har mange forskjellige produkter som kan løse oppgaven. (https://www.ubnt.com/)

Prisklasse på utstyr avhenger av avstander og kapasitet som trengs. Du har ikke oppgitt noe om dette i førstepost så blir vanskelig og si hva du trenger.

 

Jeg har ingen personlig erfaring med produktene de tilbyr enda, men gjort en del reasearch mtp. radiolinker i våres i forbindelse med et behov for radiolink. Neste uke skal jeg koble opp en linje med NanoStation Loco M2, strekket det skal stå på er rundt 400 meter.

 

Det er ikke så mange forhandlere av dette utstyret i Norge, og har du behov for noe av det heftigste så må det nok bestilles da det ikke er lagerført.

 

Proshop / Dustin er noen av forhandlerene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...