Gå til innhold

Slik melder du deg på høstsesongen av Telenorligaen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har ikke det allerede vært en kvalifisering for 3.divisjon i hearthstone tidligere ?jeg mener jeg var med å spilte en kvalifisering sammen med andre gruppe vinnere fra 4.-6. divisjon....?

 

Det var mange som ikke dukket opp til den kvalifiseringsturneringen du deltok i, derfor er det fortsatt ledige plasser i 3. divisjon. Disse fylles nå gjennom en ekstra kvalifiseringsturnering.

Lenke til kommentar

Hvordan er turneringene i forhold til seriøsitet, jeg er en litt over middels HS spiller som kunne tenke meg å melde meg på for gøy og se om jeg kanskje kan overleve en runde, men visst alle som melder seg på hovedsaklig er legend rank og tar turneringen 100% for å vinne ser jeg ikke poenget i å melde meg på :)

Lenke til kommentar

Hvordan er turneringene i forhold til seriøsitet, jeg er en litt over middels HS spiller som kunne tenke meg å melde meg på for gøy og se om jeg kanskje kan overleve en runde, men visst alle som melder seg på hovedsaklig er legend rank og tar turneringen 100% for å vinne ser jeg ikke poenget i å melde meg på :)

 

Hei,

 

Her er det alt mellom himmel og jord av nivå. Vi har divisjoner fra 1. ned til 7. divisjon.

Lenke til kommentar

 

 

har ikke det allerede vært en kvalifisering for 3.divisjon i hearthstone tidligere ?jeg mener jeg var med å spilte en kvalifisering sammen med andre gruppe vinnere fra 4.-6. divisjon....?

 

Det var mange som ikke dukket opp til den kvalifiseringsturneringen du deltok i, derfor er det fortsatt ledige plasser i 3. divisjon. Disse fylles nå gjennom en ekstra kvalifiseringsturnering.

jeg endte på topp 16 i den kvalifiseringen hvis jeg husker riktig. Har jeg en plass i 3. divisjonen eller må jeg spille denne kvalifiseringen også ?
Lenke til kommentar

 

 

har ikke det allerede vært en kvalifisering for 3.divisjon i hearthstone tidligere ?jeg mener jeg var med å spilte en kvalifisering sammen med andre gruppe vinnere fra 4.-6. divisjon....?

 

Det var mange som ikke dukket opp til den kvalifiseringsturneringen du deltok i, derfor er det fortsatt ledige plasser i 3. divisjon. Disse fylles nå gjennom en ekstra kvalifiseringsturnering.

jeg endte på topp 16 i den kvalifiseringen hvis jeg husker riktig. Har jeg en plass i 3. divisjonen eller må jeg spille denne kvalifiseringen også ?

 

 

Du har fått plass og trenger ikke delta i den nye kvalifiseringen. Dette gjelder også alle andre som deltok i kvalifiseringen i våres.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

har ikke det allerede vært en kvalifisering for 3.divisjon i hearthstone tidligere ?jeg mener jeg var med å spilte en kvalifisering sammen med andre gruppe vinnere fra 4.-6. divisjon....?

 

Det var mange som ikke dukket opp til den kvalifiseringsturneringen du deltok i, derfor er det fortsatt ledige plasser i 3. divisjon. Disse fylles nå gjennom en ekstra kvalifiseringsturnering.

jeg endte på topp 16 i den kvalifiseringen hvis jeg husker riktig. Har jeg en plass i 3. divisjonen eller må jeg spille denne kvalifiseringen også ?

 

 

Du har fått plass og trenger ikke delta i den nye kvalifiseringen. Dette gjelder også alle andre som deltok i kvalifiseringen i våres.

Hadde det vært mulig å fått publisert ei liste med de som har fått plass? Eller evt oppdatere den gamle kvalifikasjonsturneringen med de som kvalifiserte seg. Det var veldig få som møtte opp til den. Noe av grunnen var vel at det var litt lite informasjon om det og at spillingen egentlig var på fredag den 17 april men ble kansellert i siste liten og flyttet til søn 19.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...