Gå til innhold

BETALT INNHOLD: Bedrifter taper millioner på dårlig organiserte møter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne problemstillingen er minst like viktig i ett klasserom som ett møterom. Det burde være større fokus på å få køasserom til å fungere optimalt, slik som det er nå så er det en katastrofe.....

 

Sitat fra min fantastiske skole

Alle undervisningsrom og auditorier er utstyrt med to prosjektører som kan vise samme eller ulike bilder. Prosjektørene får bildesignaler trådløst ved hjelp av AppleTV teknologi eller fra undervisningsrommets stasjonære pc eller gjennom HDMI tilkobling.

Alle typer nettbrett, mobile enheter, pc eller Mac fungerer like godt.

Både lærer og elever kan overføre skjermbilder trådløst.

En av prosjektørene gir et digitalt, interaktiv tavle ved bruk av løsninger fra eBeam.

Styringen av prosjektørene skjer fra en iPad som er fastmontert på veggen. Det er ikke behov for separate fjernkontroller.

 

Ting som ikke fungerer:

- Apple TV fungerer ikke med PC eller android

- Apple TV er ustabil

- "Interaktiv tavle" med eBeam er ubrukt

- Styring fra iPad er treg og ofte ikke-fungerende

Lenke til kommentar

Hos oss kjører vi stort sett alt fjern-møter på lync, veldig enkelt og greit, alle har løsningen, ingen dilldall, bare å delta, er man ikke på PC-en er det ikke værre en å joine via telefon, enten via telefonklienten eller rett og slett faktisk ringe inn med telefonens telefonfunksjon.

 

Har også deltatt i en del prosjekter hvor man fremvisning foregår via skrivebordsdeling, fungerer knirkefritt. Til og med store allmøter med store deler av organisasjonen fungerer fint.

 

 

Nei, spør du meg trenger man ikke dyre løsninger som det artikkelen skisserer. Hvorfor gjøre det dyrt og vanskelig når man kan gjøre det billig og enkelt

Lenke til kommentar

Nei, spør du meg trenger man ikke dyre løsninger som det artikkelen skisserer. Hvorfor gjøre det dyrt og vanskelig når man kan gjøre det billig og enkelt

Løsningen i "arikkelen" er jo reklame fra de som lever av å leverer overpriset IT utstyr. Og at HW.no finner på å trykke det viser jo hvilket lavmål "journalistikken" har nådd.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...