Gå til innhold

Star Wars Battlefront-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke mange likhetene med Battlefield serien som jeg har sett, så skjønner ikke helt hva du mener der?

 

Jeg frykter mest for at spillet skal bli alt for casual. I Battlefield så krever det endel skill visst man skal komme ut som MVP, mens i Battlefront så ser det mere ut som at de som skyter først vinner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg til dette, har forholdbestilt dette til PC gjennom Origin. 

 

Når det gjelder at folk sutrer om at det blir bare et reskin av Bf4 så husker jeg akkurat det samme bli sagt om Fallout 3 når Bethesda annonserte det. "Oblivion with guns" ble nevnt så utrolig mye før lansering og se hvor dårlig det spillet ble. Folk er kjappe til å skaffe seg meninger uten å ha prøvd spillet. 

Lenke til kommentar

Er ikke mange likhetene med Battlefield serien som jeg har sett, så skjønner ikke helt hva du mener der?

 

Jeg frykter mest for at spillet skal bli alt for casual. I Battlefield så krever det endel skill visst man skal komme ut som MVP, mens i Battlefront så ser det mere ut som at de som skyter først vinner. 

Jeg mente selvsagt ikke at man går rundt med Laser våpen i Battlefield. Noen av anmelderne i blandt annet gamereactor som har prøvd spillet, beskrev gameplayet ganske likt Battlefield, bare at våpnene osv har et annet skin. Jeg håper for all del at dette ikke er tilfellet, fordi da har virkelig Dice ødelagt Battlefront om de bare reskinner battlefield.

Jeg håper heller ikke som du sier at den som skyter først vinner, men jeg går ut ifra at Dice vet litt om slike ting siden de har laget Battlefield.

 

 

Gleder meg til dette, har forholdbestilt dette til PC gjennom Origin. 

 

Når det gjelder at folk sutrer om at det blir bare et reskin av Bf4 så husker jeg akkurat det samme bli sagt om Fallout 3 når Bethesda annonserte det. "Oblivion with guns" ble nevnt så utrolig mye før lansering og se hvor dårlig det spillet ble. Folk er kjappe til å skaffe seg meninger uten å ha prøvd spillet. 

Ja det er nok for tidlig å si noe om spillet, men jeg har virkelig store forventninger til dette spillet! Ble helt forelsket første gang jeg spilte Battlefront II, Så her må de virkelig levere varene :)

Lenke til kommentar

kom med i closed alpha! gledes!

 

HVordan ?

 

Ellers ser jeg mektig frem mot dette nå. Det jeg har sett hittil har sett utrolig bra ut, og oser av Star Wars stemning at det halve hadde vært nok! Har truen på at Dice ser omfanget av denne merkevaren og ikke gjentar BF4-lanseringsfadesen...

Lenke til kommentar

 

kom med i closed alpha! gledes!

 

HVordan ?

 

Ellers ser jeg mektig frem mot dette nå. Det jeg har sett hittil har sett utrolig bra ut, og oser av Star Wars stemning at det halve hadde vært nok! Har truen på at Dice ser omfanget av denne merkevaren og ikke gjentar BF4-lanseringsfadesen...

 

Enig! Jeg håper de har gjort Jedi VS Sith fightene varierte, med god dybde. Battlefront II der du spilte Jedi VS Sith på den ene banen(husker ikke navnet), var utrolig gøy. Jeg merker at dersom jeg spiller det nå, føles det litt stivt. Håper vi får se noen klipp fra hvordan det er å spille som Jedi eller Sith snart :D

Lenke til kommentar

Gleder meg til dette. Vil tro det er naivt å tro at det ikke vil være likheter med BF3 og 4, men jeg har likevel trua på at dette ikke vil være for påtrengende. En ting jeg frykter langt mer er et uferdig spill på release, da det er veldig typisk EA og Dice blitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...