Gå til innhold

ELE 3776 Matematisk analyse BI


musikk

Anbefalte innlegg

ELE 3776 Matematisk analyse noen som har erfaringer med dette faget? vuderer mellom dette faget og metode og økonometri..frister veldig å ta matematisk analyse med tanke på matematikk for økonomer var veldig lett for meg :) så noen meninger eller forslag? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Matematisk analyse er klart det faget jeg har jobbet mest gjennom mine tre år på BI.

 

En A henger veldig høyt og jeg kjennet kun én person som fikk A av min omgangskrets.

Faglig sett er det svært givende og Robert på BI Nydalen er en veldig dyktig foreleser som brenner for faget sitt og har en god pedagogisk tilnærming til faget. 

 

Dette faget er heller ikke dumt om du tenker å fortsette på masterstudium som har matematiske fag på studieplanen. Viktig å merke at dette ligger langt over matematikk for økonomer: At du fikk A i matematikk for økonomer vil ikke si noe om hva du kommer til å å få i dette. Bortimot alle i klassen hadde A i matematikk for økonomer, mens på eksamen i matematisk analyse var snittet C. Snittet har variert mellom C og D og vår/høst 13 var det ingen som fikk A.

Endret av Ned
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Matematisk analyse er klart det faget jeg har jobbet mest gjennom mine tre år på BI.

 

En A henger veldig høyt og jeg kjennet kun én person som fikk A av min omgangskrets.

Faglig sett er det svært givende og Robert på BI Nydalen er en veldig dyktig foreleser som brenner for faget sitt og har en god pedagogisk tilnærming til faget. 

 

Dette faget er heller ikke dumt om du tenker å fortsette på masterstudium som har matematiske fag på studieplanen. Viktig å merke at dette ligger langt over matematikk for økonomer: At du fikk A i matematikk for økonomer vil ikke si noe om hva du kommer til å å få i dette. Bortimot alle i klassen hadde A i matematikk for økonomer, mens på eksamen i matematisk analyse var C. Snittet har variert mellom C og D og vår/høst 13 var det ingen som fikk A.

tusen takk :) jeg tenkte metode og økonometri var for mye grafer og sånt, så vet ikke..men for matematikken så har jeg motivasjon og bra grunnlag, så tror jeg satser på matematikken. Som du sier jeg tror jeg får bruk for slike fag i fremtiden om jeg skulle ta master som fks..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...