Gå til innhold

google search suggestions fungerer ikke i adressefeltet, internet explorer 11


Anbefalte innlegg

Heisann.

Tidligere hadde jeg mulighet til å få opp search suggestions bare ved å starte å skrive inn i adressefeltet. Muligheten forsvant da jeg forsøkte å trykke "ok" til Google sitt spørsmål om jeg ville bruke google som standard søkemotor, hvorpå jeg ble fortalt at Google allerede var installert som standart søkemotor.

For å slippe å bli spurt om det slitsomme spørsmålet hver gang, slettet jeg google som søkemotor, for så å installere dette på nytt da jeg igjen fikk spørsmålet da jeg besøkte google. Etter dette fungerer ikke search suggestions, og det går heller ikke ann å velge "turn on search suggestion" i add-on menyen til internet explorer.

Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Har allerede avinstallert google som add-on og installert på nytt. Fungerte ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også hatt problemer med Google i Internet Explorer 11.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1671291

 

Ikke det samme problemet riktignok. Men det er interessant at det er flere som har problemer med dette. Det kan jo være relatert.

 

Har du kjørt Windows Update så alt er fullstendig oppdatert? Jeg tipper det var det som løste mitt probem.

Lenke til kommentar

I Internet Explorer, trykk tannhjulet oppe til høyre.

Administrer tillegg

Søkeleverandører.

Trykk på Google om den er i lista der.

Under står det "Søkeforslag: Deaktivert    Aktiver forslag"

Hva skjer om du trykker på ordet Aktiver?

Det er som jeg beskriver, det er ikke en gang mulig å velge å skru på search suggestions. Det står "Search suggestions: Not available."

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...