Gå til innhold

Ønsker tips om Roskilde - camp etc


Slutta

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal på Roskilde for første gang i år og lurer på om noen vet om det er helt umulig å få en grei camp plass om man ankommer på dag 3? Jeg er mest interessert i å se konsertene, ikke feste i et telt i flere dager før det.. :)

Jeg skal selvfølgelig være med på festingen resten av festivalen!

Og om det ellers er tips eller ting som anbefales, kom gjerne med det, alt mottas med takk ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Festivalområdet er litt delt i to (Øst/Vest) av jernbanelinjen og broen som går over. Vest blir veldig fort fult, og tradisjonen er at gjerdet på vest veltes noen timer før festivalområdet åpner, og at alle løper inn for å finne best mulig plass. Da blir B, C og E fylt opp med en gang, samt de områdene som senere vil befinne seg nærme konsertene (G/H/L). Men områdene Sør-Øst er det ikke noe problem å finne plass til telt etter noen dager. Festivalområdet er så stort av det vel tar en 20min (+) å gå fra den ene enden til den andre. Det er også flere som foretrekker de områdene, da det der er mulig å sove litt mer enn noen timer på morgenkvisten uten å risikere at noen plutselig raver over teltet ditt.

 

http://roskil.de/rf15map (link til kartet under)

 

7FHYSk1.png

Endret av blured
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...