IwwY^^ Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Hei, Noen ganger når jeg spiller counter-strike så låser plutselig hele pcen seg, jeg må skru den av, etter rebooten får jeg beskjed om at systemet har blitt gjennoprettet og at 9700pro kortet er feilen. Jeg kjører nå En nyinstallert xp med 3.9 cat. Hva gjør jeg og hva kan være feil? Takker for alle svar!
Windoge Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Kan jo være et varmeproblem. Er noe i pcen din klokka..?
IwwY^^ Skrevet 9. november 2003 Forfatter Skrevet 9. november 2003 Ingenting er clocka.. eneste jeg har gjort er at det sitter en zalman kjøleribbe på kortet istedet for vifta!
Goodall Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 kan jo hende at du ikke har montert den helt 100% riktig og at kortet blir varmere enn det skal, sjekk alt en gang til for og være sikker har du gjort det, så kan det jo hende at du har hvert litt uforsiktig med og montere slik at noe har gått i stykker, men det tviler jeg på lykke til i hvertfall har 9700pro selv men jeg har med vifta fremdeles på, kjører winxp pro med 3.9 drivere har ingen problemer kanskje det er noen konflikter med andre komponenter i pc'en skru av fast write på skjermkortet
mr x Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 prøv og gå på smartgart og slå av fastskriv og sette agp til x4(hvis ikke ditt hk støtter x8) regner med at du har innstalert driverene til hk(hovedkortet) også..
IwwY^^ Skrevet 9. november 2003 Forfatter Skrevet 9. november 2003 Nå har jeg skrudd av fast write.. skal prøve nå! Mest sannsynlig er det kanskje noe som blir litt varmt? Har p4c800 deluxe og installerte alle driverne alle nyeste også (ikke nyeste bios fordi jeg ikke har floppy )
IwwY^^ Skrevet 9. november 2003 Forfatter Skrevet 9. november 2003 Nei, hva er forskjellen mellom disse og ATi sine?
Windoge Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Nei, hva er forskjellen mellom disse og ATi sine? Er ikke sikker. Men for noen har Omega driverne gjort mye større nytte enn Catalyst. Jeg er en av de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå