Gå til innhold

Hvilke av Xbox 360-spillene dine vil du helst spille igjen på Xbox One?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sneak King!  :p

Håper mest på at de beste (lokal) multiplayer spillene tar turen over til Xbox One. Gjerne også de indie-spillene som ikke har fått nyversjoner til Xbox One (spesielt Spelunky!). Arcade bilspill er mangelvare på de moderne konsollene, så jeg tar gjerne imot Pure, Burnout osv. med åpne armer dersom Xbox One får støtte for dem.



 

Endret av Leflus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen faktisk. Brukte ikke bakoverkompabiliteten på Xbox 360 til originale Xbox. Brukte heller ikke dette på Fatso PS3 60GB med PS2 støtte. Kommer heller ikke bruke min Xbox One på X360 bakoverkompabilitet

 

Ingenting slår faktisk at du kobler opp din Xbox 360 eller hvilken som helst konsoll og sitter der slik du er kjenner til, ingenting slår den følelsen med kontrolleren, konsollen osv.

 

Blir som med emulator, er jo piss iforhold til å faktisk eie konsollen du spiller spill. Jeg kan ikke se for meg spille Sega Dreamcast eller N64 på en PC med en X360 kontroller, blir ikke det samme i det hele tatt.

Nei jeg holder meg til å koble opp konsollene jeg vil spille på å beholde den gode gamle retrofølelsen.

 

Remakes og remasters er helt annet sak, og det tar jeg ikke opp her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...