Gå til innhold

Ny mobil til dama og meg. Forslag?


Anbefalte innlegg

Hei. Er på utkikk etter mobil til meg og dama. Hun bruker ikke mobil mer en til basic sosial media, ringing, sms o.l. Ikke noe heavy apps. Kanskje et ok kamera? Budsjettet er på helst under 2000 hvis mulig?

 

For min del bruker jeg mobilen til litt mer. For meg er det viktigst at den kjører Hearthstone, mer eller mindre greit. Bruker Gobro app, mye youtube og streaming. Jeg kunne gjerne tenkt meg noe vanntett. Z3? Budsjett rundt 3000 - 4000

 

Er det noe fordel å kjøre samme operativsystem eller merke? Vi begge bruker chromecast. Vet ikke om Windows støtter dette. Kanskje noe kompabilitet med PC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til deg:
- Samsung S5 (vanntett og tidligere toppmodell)

- LG G3 (ikke vanntett og tidligere toppmodell)

 

Til henne:

- Huawei Honor 4X (5,5", så er litt stor kanskje?)

- Sony M4 (litt over budsjett, men ny og vanntett mobil)

- Huawei G620S (rimligere, men kamera og skjerm er ikke like bra som på de andre. Mye mobil for penge tho)

 

Alle desse skal fungere fint med Chromecast

Lenke til kommentar

Litt uenig i Z3, de er greie mobiler, men kameraet er ikke det beste (selv om det er en tidligere toppmodell) og byggekvaliteten er ikke så veldig god på Z3 (spesielt Z3C). Det har vært mange som klager på sprukken skjerm, uten at de har gjort noe. Skjer selvsagt ikke med alle, men mange nok til at det er et problem

 

http://www.phonearena.com/news/LG-G3-vs-Sony-Xperia-Z3-blind-camera-comparison-the-results_id63800

http://www.myce.com/news/sony-xperia-z3-and-z3-compact-users-massively-complain-about-randomly-cracking-glass-74284/

 

Har selv LG G3, og er kjempefornøyd med denne. Du sier du vil ha en vanntett mobil, men ta tror jeg faktisk jeg heller ville gått for Samsung sin S5 enn Sony sin Z3 :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Anbefaler LG G3. Dersom batteri er viktig kan G2 være ett bra alternativ.

Grunnen til at jeg anbefaler disse er utmerket samtalekvalitet i forhold til feks. Samsung.

Lenke til kommentar

Honor6 til begge. Mye telefon for penga.

Honor 6 er et unikum i forhold til prisen. Vil du ha litt "mer" er Huawei P8 i samme familie, og et par hakk hvassere.

Jeg har prøvet begge, og tar av meg hatten for denne familien telefoner. Max uttelling for hver eneste krone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...