Gå til innhold

Nå kommer nyversjonen av Final Fantasy VII


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om jeg er skeptisk, og ikke helt vet hva jeg føler her eller om jeg vil ha det, så er det ikke til å komme unna at jeg fikk frysninger når nyheten endelig var offisiell. Dette har vært et rykte på et rykte i så mange år, og nå endelig skjer det. 

Jeg bare håper så inderlig at de klarer å få det til bra, og at de beholder mye av magien fra originalen. Jeg har et sterkt nostalgisk forhold til den som jeg ikke ønsker å få ødelagt, men historien i spillet er så utrolig bra at nyere generasjoner og de som ikke har spillt spillet før, fortjener å få oppleve det. Derfor er jeg glad for at det blir en remake, så får man krysse fingrene for at de gjør det riktig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kunne ikke fått bedre nyheter enn dette. Nå håper jeg bare at det endelige produktet er klart før 2020.

 

Jeg vil på forhånd si at jeg er helt sikker på at mange gamle fans ikke vil like dette, for de har et så nostalgisk forhold til FF7 at ingen remake kan noensinne leve opp til forventningene og selv den minste forandring vil gjøre dem skuffet. Jeg tilhører absolutt denne gruppen fans selv, men jeg skal gjøre mitt beste for å gå inn i dette med et åpent sinn og ikke ha for rigide forventninger. Det er en remake av FF7, men originalen og remaken vil alltid være forskjellige opplevelser som må verdsettes på egne premisser.

 

Forandringer jeg håper på: Ny oversettelse. Mer endgame content.

 

Forandringer jeg ikke håper på: Nytt kampsystem eller forandringer i materia-systemet.

Lenke til kommentar

Jeg kunne ikke fått bedre nyheter enn dette. Nå håper jeg bare at det endelige produktet er klart før 2020.

 

Jeg vil på forhånd si at jeg er helt sikker på at mange gamle fans ikke vil like dette, for de har et så nostalgisk forhold til FF7 at ingen remake kan noensinne leve opp til forventningene og selv den minste forandring vil gjøre dem skuffet. Jeg tilhører absolutt denne gruppen fans selv, men jeg skal gjøre mitt beste for å gå inn i dette med et åpent sinn og ikke ha for rigide forventninger. Det er en remake av FF7, men originalen og remaken vil alltid være forskjellige opplevelser som må verdsettes på egne premisser.

 

Forandringer jeg håper på: Ny oversettelse. Mer endgame content.

 

Forandringer jeg ikke håper på: Nytt kampsystem eller forandringer i materia-systemet.

 

Enig med deg.

Jeg tipper på at de sikter seg inn på 2017 lansering, fordi 20års jubileet.

Lenke til kommentar

Wow Square Enix er tilbake på toppen. FF 14 3.0 Heavensward kommer på fredag, FF 15 kommer tidlig neste år

Og nå kommer FF 7 remake og!!

Jeg stoler ikke helt på de 2 bak det da, både FF 14 og 15 ble først til etter at nytt blod fikset spillene

 

Jeg håper de ikke viker for langt unna turnbased systemet og at verden og story er nære orginalen.

Dette blir stort (håper jeg)

Det kan jeg garantere deg de ikke vil. Og gå tilbake til samme kampsystem ville vært suicide. Det er en av de tingene vi tror vi vil ha men når FF 15 kommer så vil alle ha det nye kampsystemet. tilogmed Hironobu har forlatt det gamle kampsystemet for noe bedre i The Last Story.

 

Uansett tactic vil det alltid være i hoved spillene.

Lenke til kommentar

Wow Square Enix er tilbake på toppen. FF 14 3.0 Heavensward kommer på fredag, FF 15 kommer tidlig neste år

Og nå kommer FF 7 remake og!!

Jeg stoler ikke helt på de 2 bak det da, både FF 14 og 15 ble først til etter at nytt blod fikset spillene

 

Jeg håper de ikke viker for langt unna turnbased systemet og at verden og story er nære orginalen.

Dette blir stort (håper jeg)

Det kan jeg garantere deg de ikke vil. Og gå tilbake til samme kampsystem ville vært suicide. Det er en av de tingene vi tror vi vil ha men når FF 15 kommer så vil alle ha det nye kampsystemet. tilogmed Hironobu har forlatt det gamle kampsystemet for noe bedre i The Last Story.

 

Uansett tactic vil det alltid være i hoved spillene.

 

 

Altså, jeg skal aldri si aldri når det gjelder S-E, men om de serverer en FF7-remake med realtime-kamper så vil det spillet få en slakt uten like. Ikke at kampsystemet i FF15 er dårlig - jeg gleder meg til å prøve det - men det hører ikke hjemme i FF7.

 

Jeg går utfra at du ikke liker turbaserte kampsystemer, men det er det mange som gjør, ikke minst FF7-fansen.

Lenke til kommentar

Blir det ikke turnbased, blir det ikke kjøp.

Håper for guds skyld det ikke blir turbasert, men heller en blanding av FF7: Crisis core og FF15, men med samme materiasystem som i FF7.

 

Ellers så er jeg helt åpen, så lenge det ikke blir som i FF13, så er jeg fornøyd.

 

Det skal vel egentlig mye til for at jeg ikke blir fornøyd, jeg koste med med FF13, tross kampsystemet. Så uansett så regner jeg med at jeg kommer til å kose meg med FF7: Remake også.

 

Mener forøvrig å ha sett på Kotaku at det skal komme først til PS4, og så på andre konsoller, og hvis S-E følger vanlig tradisjon så ser vi vel ikke en PC port før 2-3 år etter lansering.

Endret av ZweiNor
Lenke til kommentar

ææææ faen i pokker hvorfor skal de gjøre det på Engelsk god damn it ><

Så frem til å kjøpe dette helt frem til jeg så trailern.

Håpet også at det skulle komme på PC, men nå betyr det ingenting.:s

 

man får helt sikkert mulighet til å velge hvilket språk man vil ha på talen i spillet.

 

Jeg foretrekker forøvrig den engelske versjonen, spesielt etter FF: Advent Children og FF7: Crisis Core, så for min del gjør det ingenting!  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...