Gå til innhold

Black Daniels - Live Drum&Bass i Oslo uten aldersgrense


Anbefalte innlegg

Sup? Kalle/ThisMeansWAR her, longtime diskutant (?!) og lifetime drum&bass nørd i hovedstaden. Noen av dere har kanskje fått med dere at jeg har holdt det gående med DJing og mixtapes her på forumet de siste årene. Jeg holder for tiden på med bassmusikk-labelet Dub Monkey Records samt et nordisk dnb-nettverk ved navn Viking Junglist Massive. I tillegg arrangerer jeg dnb-kvelder i Oslo hver fredag og spiller en del sjøl i utlandet, men gjør også booking av andre artister.

Og her kommer'n til poenget: jeg har booket en live dnb-act ved navn Black Daniels hit til Oslo på Blitz førstkommende fredag. Det er første gang jeg og mine gjør dnb der, så det er dritviktig at det i det minste ser ut til å komme folk. Så om du bor i byen og er keen på å få med deg en av verdens beste live dnb-trommiser Anders Meinhardt og resten av gjengen i Black Daniels finner du event her: http://on.fb.me/1Q8zSzt

 

Det koster hundre spenn, arrangeres i den enorme konsertsalen på Blitz i Pilestredet 30 og har FRI ALDER. 

 

Om du ikke bor i Oslo eller ikke kan komme er det allikevel dødsfett om dere støtter drum&bass-scenen ved å dele eventen, eller til og med støtte ved å "attende" selv om dere ikke nødvendigvis kjem. Alle monner drar, om jeg får to hundre attending hjelper det massevis. Grunnen til at jeg går så grundig til verks er at det er en viktig gig i den store sammenhengen. Derfor er jeg også frekk nok til å poste i hovedforumet fremfor sub'en "konsert" - siden det dreier seg om større ting en bare en konsert og fordi jeg veit det er en drøss av dere som elsker drum&bass her ;)
 
Her er det jeg snakker om:
 
Black Daniels - "Danger" LIVE Feat Anders Meinhardt:

 


 
Granity - Angels [Anders Meinhardt Drum Cover]:

 

 
JuleBass - Teaser - Anders Meinhardt & Tim Driver: 

 

 

 

Klem fra Kalle / ThisMeansWAR!

Endret av thismeanswar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...