Gå til innhold

Mass Effect - Andromeda: Nyheter og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke gjør noen sidequests på planetene du lander på før du har fikset radiation. Sidequests popper opp men de går ikke på tid. Gjør mainquest først så det er trygt å reise utenfor safe zones, ellers mister du bare liv konstant og får masse stress.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal sette meg ned med Andromeda neste uke. Jeg fikk tips om å ikke spille det på en "completionist" måte, altså ikke spille områdene ferdig før jeg drar videre, for det er altfor mye/kjedelig. Er dette et godt råd? Har dere andre råd? :)

Er veldig mange gode sidequest. Men så klart, også mange " hent den, bring der" type missions. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synd. Synes det er veldig merkelig å ikke være i gang med det neste spillet, da det fort kan ta 6-7 år før det blir en realitet når man ikke har startet før release av det forrige. Mass Effect er et så kjent merkenavn at jeg vil mene det er risikabelt for dem å _ikke_ lage et nytt spill i serien.

 

Håper også at et eventuelt nytt spill vil foregå i Andromeda, da jeg tror det er langt mer potensiale for nyskapning der enn å valse tilbake inn i det gamle "rotet" de har laget for seg med triologien. 

Lenke til kommentar

Jeg har nylig begynt å spille Andromeda igjen etter at det har kommet noen patcher, men nå får jeg bare svart skjerm i fullscreen, og oppgavelinjen viser hele tiden i borderless fullscreen. Noen som har opplevd noe lignende? Kanskje det har noe med Windows 10 sin Creators Update, for jeg har ikke spilt spillet siden jeg fikk den. Jeg har ikke hatt problemer med andre spill i fullscreen, riktignok. Jeg har AMD-kort med nyeste driver. Tips til fiks?

Lenke til kommentar

 

Jeg har issue med oppgavelinjen, men hvis jeg alt-tabber til et annet vindu og tilbake igjen så er den borte. 

 

Skal prøve.

 

 

 

Windows er helt mongo. Jeg fikk det ikke til. Oppgavelinjen var synlig samma faen. Jeg liker å ha oppgavelinjen til venstre, og ikke nede. Men, for moro skyld, flyttet jeg den ned. Og da forsvant den når jeg alt+tabbet tilbake til spillet. Så flyttet jeg til venstre igjen, og da OGSÅ forsvant den. Så ved å flytte den ned og så tilbake, så funket det. Altså, ingen logikk!

Lenke til kommentar

Man kan si hva man vil om romance, men mindre av det og mer role-playing synes jeg er en litt rar kritikk. Romance er da role-playing? AtW

Romance legger absolutt til en ekstra dybde i forhold med karakterer du møter i spillet. Så ja det legger bare til mer i rollespill faktoren enn det trekker fra. Syntes det er rart at ingen hadde ett problem med det i The Witcher 3, men Bioware får stadig "kjeft" for det.

Lenke til kommentar

 

Man kan si hva man vil om romance, men mindre av det og mer role-playing synes jeg er en litt rar kritikk. Romance er da role-playing? AtW

Romance legger absolutt til en ekstra dybde i forhold med karakterer du møter i spillet. Så ja det legger bare til mer i rollespill faktoren enn det trekker fra. Syntes det er rart at ingen hadde ett problem med det i The Witcher 3, men Bioware får stadig "kjeft" for det.

 

Vil du påstå at Kreia hadde vært en dypere karakter om du kunne få en romanse med en sensurert scene?

Ingen hadde noe problem med mulighetene i Witcher 3 fordi det var to valg i spillet, der begge hadde kraftig oppbygning fra tidligere verk i serien, men viktigst av alt: spillet var stort sett veldig bra.

I Mass Effect Andromeda er det lagt inn svært mange valg for partnere, og når spillet i seg selv burde fått masse polering er det nok mange som mener at tiden brukt på å legge inn muligheter for partnere heller burde vært brukt på noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Har akkurat begynt med spillet og det virker veldig lovende, elsker selve historien med 600 års reise og slikt. Men det blir dyrt å spille, det er masse info med veldig liten skrift i spillet, etter å ha blitt lei av liten skrift på noen spill i det siste - og det blir vel ikke noe bedre fremover heller - så ble det bestilt en Sony 65" led tv. Den 10 år gamle 42" plasmaen blir pensjonert.

 

Blir spennende!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...