Gå til innhold

Mass Effect - Andromeda: Nyheter og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

http://blog.bioware.com/2017/05/09/mass-effect-andromeda-patch-1-06-notes/

 

De la forresten til ett nytt våpen også. En Assault Rifle som ble brukt en del i promoteringen av spillet.

 

X5 Avenger eller noe slikt. Så gratis våpen, wuhu! Minste de kunne gjøre. Spillet virker mer stabilt for min del ihvertfall. Men har bare løpt rundt på skipet og sjekket ting.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fyrte det opp å kan ikke si at jeg merket store ytelsesforskjellen, ombord i skipet er fortsatt ytelsen relativt dårlig og spillet "lagger" fortsatt når jeg initierer samtaler med crewet. FPSen min er forøvrig grei over hele linja, fult spillbart for meg i 3440x1440P med alt utenom antialising makset ut, men det er jo ikke alle som sitter med 2 Titan X i systemet sitt så forstår frustrasjonen til mange sliksett. 

 

Når det er sagt tror jeg ikke det er en tapt sak, eksempelvis ett spill jeg spiller mye er Forza Horizon 3 som ble utgitt i september 2016 og i går kom det ut en gigapatch til spillet som ga et ytelesesløft på rundt 60-70% på de mest utsatte plassene i spillet, så er nok villig til å gi bioware litt mer tid på å få orden på sakene sine. Kommer nok uavhengig av det til å starte en NG+ til helgen. 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har aldri opplevd at hele spillet bare går ned i sirup helt tilfeldig. Det er ikke hakkete, bare at det blir så slow motion at ingenting fungerer. Noen ganger virka det å alt-tabbe inn og ut, andre ganger måtte jeg vente til samtale med NPC var ferdig. 

 

Ikke prøvd nyere patcher enn den som fiksa ansiktene, da.

Lenke til kommentar

Eneste slowdownen jeg har merket er akkurat i det jeg starter en samtle så "stuttrer" spillet på en måte i ett lite sekund før det henter seg innigjen.  Noe jeg ville prøvd om du ikke allerede har gjort det er å skru av origin overlayet å se om det utgjør en forskjel, jeg hadde lignende problemer i unravel hvor dette faktisk fikset det. Er jo vært et forsøk om ikke annet. 

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

For min del kunne det "henge" sånn i en hel samtale. Eller plutselig bare gå ned i sirup når jeg kikka rundt ute, også bare plutselig være normalt igjen. Skal gi det en sjanse til med ny patch og fjerne origin overlay. Men jeg har mere enn nok med Witcher 3 og Nier Automata sånn sett er det ikkenoe stress.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Kommer sikkert en ny patch før du er ferdig med TW3 og Nier, mye å gå igjennom der. 

 

Jeg fyrer også opp en New game plus straks og etter det blir spillet lagt på hylla frem til eventuelt DLC. Føler jeg trenger en gjennomspilling til før jeg kan se hva jeg virkelig syntes. Likte det godt nok første gang igjennom, men var over ivrig også. 

Lenke til kommentar

Uff, vil heller kalle det skremmende... For håpe det ikke har noen innvirkning på fremtidig DLC vertfall.. 

Det er klassisk EA uansett, ikke bare EA forsåvidt, se hva som skjedde med Deus Ex nå nylig.

 

Enig at det er skremmende, men kanskje de burde la det ligge litt å finne ut hva de skal gjøre med det. Kanskje det originale Bioware teamet som gjorde trilogien kan prøve ett nytt Mass Effect når de er ferdig med sitt nye spill. 

 

Leste nylig at Cora sin voice actress var i London og spilte inn replikker for Andromeda, så satser på at DLC er i produksjon uansett, men en oppfølger får vi nok ikke med det første, eller i det hele tatt.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Uff, vil heller kalle det skremmende... For håpe det ikke har noen innvirkning på fremtidig DLC vertfall.. 

Med den lanseringen dette spillet har fått var det nærmest uunngåelig, EA er til syvende og sist avhengige av å tjene penger.

Ikke skyld på at EA sitt hovedkontor ser at spillet ikke blir like lønnsomt som forventet, skyld på ledelsen som ikke klarte å planlegge og følge opp spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Uff, vil heller kalle det skremmende... For håpe det ikke har noen innvirkning på fremtidig DLC vertfall.. 

Det er klassisk EA uansett, ikke bare EA forsåvidt, se hva som skjedde med Deus Ex nå nylig.

Enig at det er skremmende, men kanskje de burde la det ligge litt å finne ut hva de skal gjøre med det. Kanskje det originale Bioware teamet som gjorde trilogien kan prøve ett nytt Mass Effect når de er ferdig med sitt nye spill. 

 

Leste nylig at Cora sin voice actress var i London og spilte inn replikker for Andromeda, så satser på at DLC er i produksjon uansett, men en oppfølger får vi nok ikke med det første, eller i det hele tatt.

 

 

Hey, nå så jeg det. Avataren din er jo Iorveth fra Witcher. Kjente igjen gwent-kortet :p  Gwent rulz.

Lenke til kommentar

Med den lanseringen dette spillet har fått var det nærmest uunngåelig, EA er til syvende og sist avhengige av å tjene penger.

Ikke skyld på at EA sitt hovedkontor ser at spillet ikke blir like lønnsomt som forventet, skyld på ledelsen som ikke klarte å planlegge og følge opp spillet.

Har ikke lagt skylden på noen, jeg må jo få lov å håpe at vi får DLCer til spillet.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
Merker en liten forbedring i ytelsen ja, så det er jo positivt! Usikker på hvorfor raten er så lav i menyen, men ikke at det har noe å si.

 

Men, angående innholdet... Litt småkomisk egentlig. Noen burde lage en timelapse video av hvordan ansikter osv. utvikler seg patch for patch. Fortsetter de sånn så vil ikke spillet ha "gått gull" før om 2-3 år. Det vil jo bli samme dansen med ekstrainnholdet som utvilsomt kommer. Får kose meg med betaen i sommer da, egentlig sånn jeg ser på det med dette spillet.  :p

Lenke til kommentar

 

Kanskje like greit? Bedre at de lar en fantastisk spillserie ligge enn å melke navnet med middelmådige oppfølgere.

Vet ikke helt. Jeg tror på at mennesker lærer av sine feil og vil gjøre bedre om de for en sjanse til. Ser nå ut som EA ikke syntes det er verdt risikoen, som er veldig synd.

 

Andromeda har definitivt sine problemer, men mye potensiale til en oppfølger.

Endret av Akrabra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...