Gå til innhold

Mass Effect - Andromeda: Nyheter og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

Det har ikke plaget meg nevnverdig, mangelen på variasjon av utseende på de forskjellige rasene er et større problem for min del.

 

Til tider er jeg enig:

 

[fjernet bildet]

 

Har merket dette også, spesielt på Asari og Salarian. Men må si at det er mye variasjon når det kommer til Krogan, forskjellige typer ansiktsstruktur, forskjellige form på "panneplatene (ser ut som negler for panna :p )".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trudde ikke ansiktene kom til å bety noe for meg, men det er skikkelig nedtur for storyen sin del. Kommer det noe fix på dette?

Kommer en annonsering om noe imorgen, men det er vanskelig å fikse disse animasjonene etter en lansering.

Spillet hadde trengt minst 6 måneder til i ovnen før det var ordentlig polert.

 

Det kan være mulig å fikse noen av dem, kommer an på teknologien de har brukt.Tror Bioware var litt utålmodige denne gangen og håpet på at Mass Effect navnet skulle være det igjennom problemene.

 

Hadde jeg vært EA/Bioware ville jeg gjort en Enhanced Edition og virkelig fikset alle de små problemene som trekker spillet ned til ett nivå det ikke hadde trengt å være på. Men igjen EA gjøre noe gratis? Nei skjer ikke.

 

Legger med en link til en video som spekulerer i hva som gikk galt med animasjonene.

 

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Da er jeg ferdig med Andromeda også. Endte på 92% og ca 70 timer spilt. En ganske merkelig opplevelse egentlig, da Mass Effect alltid har vært historie og dialog for min del, mens i Andromeda har dette holdt for dårlig kvalitet dessverre. Combat og det å utforske planeter derimot har vært strålende.

 

Jeg vil gi det 7/10 eller noe sånt. Et godt spill, men det føles egentlig ikke som et nytt Mass Effect.

Lenke til kommentar

leter etter nytt spill, lurer på å hive meg på dette.... noen fortelle hva det går ut på?  er det å lvl opp en person ?

max lvl?

pve -pvp?

 

hva skal man gjøre liksom?

Hvis du ikke har spilt et ME før, er det vel bedre å spille den originale trilogien. Om du har en ok pc er alle de 3 spillene tilgjengelig på origin access. Som koster 34kr måneden.

Lenke til kommentar

Tenkte egentlig å starte en når neste patch ble sluppet, men tror jeg skal vente til etter Påske ihvertfall å se hva som har skjedd med spillet da. Er i det minste noen endringer på vei. Får se hva de legger til over tid.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

leter etter nytt spill, lurer på å hive meg på dette.... noen fortelle hva det går ut på?  er det å lvl opp en person ?

max lvl?

pve -pvp?

 

hva skal man gjøre liksom?

Jeg spilte aldri ferdig enern i trilogien eller spilt de to andre, men jeg storkoser meg med Andromeda :) Det var ikke vanskelig å sette seg inn i historien selv om jeg ikke har fått med meg trilogien.

Endret av Heradon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Meget bra! God grunn for meg til å ikke stresse ned noe kjøp enda :)

Nesten blitt praksis for meg nå å vente på en GOTY utgave av nye spill. Eneste grunnen til at jeg brøt regelen min her er fordi jeg ikke har selvkontroll når det kommer til Bioware. Alle har vel den ene utvikleren eller serien de vil ofre det meste for. Smart å vente uansett.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

 

leter etter nytt spill, lurer på å hive meg på dette.... noen fortelle hva det går ut på? er det å lvl opp en person ?

max lvl?

pve -pvp?

 

hva skal man gjøre liksom?

Jeg spilte aldri ferdig enern i trilogien eller spilt de to andre, men jeg storkoser meg med Andromeda :) Det var ikke vanskelig å sette seg inn i historien selv om jeg ikke har fått med meg trilogien.
Du burde virkelig spille ferdig ME1. Så mye du går glipp av.
Lenke til kommentar

Du burde virkelig spille ferdig ME1. Så mye du går glipp av 

Jeg har store problemer med å fullføre Mass Effect 1 nå de siste årene. Kampsystemet er grusomt, og karakterene er så kjedelige. Ja jeg vet de blir bedre i oppfølgerne så det driver meg videre, men gud de har ingen personlighet i ME1. Wrex er den eneste hvor det er noe konflikt, resten er statiske med relativt lite dybde og ting å si. Historien derimot er så klart fantastisk. 

Endret av Akrabra
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...