Gå til innhold

Mass Effect - Andromeda: Nyheter og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

jEVKwkz.jpg

 

Tittel - Mass Effect Andromeda

 

Utvikler - Bioware Montreal

 

Utgiver - Electronic Arts (EA)

 

Slippdato - 21 og 23 Mars - 2017 - (Nord Amerika, så Europa)

 

Plattform - Xbox One, PS4 og PC

 

Offisielt fra Bioware - http://blog.bioware.com/2015/06/15/introducing-mass-effect-andromeda/

 

The Andromeda Initiative - https://www.masseffect.com/andromeda-initiative

 

                         P2Ni21z.jpg

Endret av Akrabra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 Mass Effect Andromeda er det fjerde spillet i Mass Effect serien og tar deg med til en ny galakse, langt bort fra hva vi er kjent med igjennom Commander Shepard.
men det er fortsatt humans fra jorda? hørtes litt rart ut.

 

 

Samme om det er Vigil på slutten. Håper Shepard får en pitteliten rolle bare for å bevise at han er levende :p

 

sykt jeg gleder meg. Håper på like deilig musikk og gameplay. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du slipper også å anta at det kommer til pc. Fra linken din: 

 

"We built this trailer in Frostbite™, our game engine, and it represents our visual target for the final game. We are thrilled by what we’ve already been able to achieve in bringing Mass Effect to Frostbite and by putting our entire focus on PC and current gen consoles."

Lenke til kommentar

Av det har jeg forstått så reiser menneskene fra vår galakse til Andomedra galaksen for å bygge seg opp på nytt. Da sikkert pga Reaperene. Så vi er et helt nytt sted hvor vi er nykommere, nok en gang som i ME1. Virker som det blir fokus på og bygge opp din egen base, samle et team og takle utfordringene du møter i den nye galaksen. Personlig så tipper jeg at det blir en litt mer personlig historie og ikke så mye fokus på å redde galaksen, noe jeg liker. 

Endret av Akrabra
  • Liker 2
Lenke til kommentar

SKAL HA DET SELVSAGT og jeg fikk helt sjokk når jeg så traileren i natt like før jeg skulle legge meg XD

Seriøst, jeg ble helt euforisk.

 

Jeg hadde personlig ikke noe problem med ME3 og for å være helt ærlig var det seriøst ikke så gale som folk skal ha det til.

ME3 og ME1 er de beste spillene jeg har spilt. ME3 hadde flytende, aggresivt og kreativt gameplay med sterk fortelling

Lenke til kommentar

Gleder meg. Mass Effect 2 skuffet veldig, da det føltes for mye som en reboot, og ikke en direkte oppfølger til ME1. ME3 var enda mer skuffende, med kjedelig historie og for mye action. Dragon Age 2 skuffet også, men de tok seg kraftig opp igjen med DA:I. Av den grunn alene gleder jeg meg til ME:A. Vi kommer nok garantert til å måtte redde verden (og kanskje galaksen) igjen, men pytt. Og blir det en ny trilogi, håper jeg de har lært av ME2, og gir oss en bedre sammenheng. :)

Lenke til kommentar

Har Multiplayer blitt nevnt?

 

Multiplayer til Mass Effect 3 mangedobla verdien det spillet hadde for meg. Var så herlig variant av Horde-mode de hadde. Dessuten fikk du så mye hardere kamper enn i pingle-campaignet. Et nytt uten ville ha føltes litt anemisk.

Tror ikke de vil droppe multiplayer ettersom forrige spills multiplayer fikk en såpass solid fanbase. Bioware selv ble jo overrasket over suksessen og trappet opp utvikling til modusen om jeg husker rett.

Lenke til kommentar

Snakk om å starte en pressekonferanse på en god måte! Er vel stort sett bare Mass Effect Andromeda jeg husker fra EAs pressekonferanse. Hoppa sporenstreks ombord på hypetoget, selv om det er lovlig tidlig...

Sendte en i retning Bioware og MassEffect i  twittermelding i går og fikk følgende svar; 

  1. Those 2 minutes of #MEAndromeda moved me right on the 1st class section with a windowseat on the #hypetrain. #EAE3 @masseffect @bioware

    0 retweets1 favorite
    Reply
     Retweet
     Favorite1
    More
     
  2.  Erlend retweeted

    @erlendbe If only it was a hype class deep scout space frigate, Joker could be your conductor.

 

 

Lo godt av den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...