Gå til innhold

Xbox One blir bakoverkompatibel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Skulle lansert funksjonen på windows også.

 

AtW

 

Ja, det er jo helt klart en software emulator dette. Så om Microsoft ville så kunne dem garantert ha gjort det. 

Det ville ikke solgt konsoller.

 

 

Nei, måten å selge konsoller på er jo åpenbart å stenge ute andre fra innhold :(

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

 

Skulle lansert funksjonen på windows også.

 

AtW

 

Ja, det er jo helt klart en software emulator dette. Så om Microsoft ville så kunne dem garantert ha gjort det. 

Det ville ikke solgt konsoller.

 

 

Nei, måten å selge konsoller på er jo åpenbart å stenge ute andre fra innhold :(

 

AtW

 

Trist, men sant.

 

Hadde det ikke vært for én tittel, så hadde jeg ikke hatt XBone.

Lenke til kommentar

Det er viktig å få med at dette kin gjelder noen få titler foreløpig. Jeg har mine tvil om at alle spillene jeg har vil fungere på XOne.

 

Yes, men jeg tror litt av årsaken er også at de ville holde overraskelsen hemmelig. Hemmelighetene i spillbransjen lekker jo som bare det.

Lenke til kommentar

Takker ikke nei til dette -men-?

 

Hadde faktisk nesten sett det som mer naturlig om det ble bakoverkompabilitet til den originale Xboxen.

 

Både Xbox(1 :p) og Xbox One (.....ja...:( ) er x86 PCer, mens 360en var en merkelig PowerPC greie, som og var noe av grunnen til jeg ikke ble overraska når XBO i utgangspunktet ikke kunne kjøre 360 spill.

 

Blir nok sannsynligvis like begrenset som det var å kjøre Xbox spill på 360en (beste XB shooterene Timesplitters 2 og Future Perfect ble aldri spillbart)

 

Uansett ,takker Microsoft for denne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...