Gå til innhold

Her er alle detaljene fra nattens Fallout 4-visning


Anbefalte innlegg

Får håpe de klarer å få gress til å reagere på annet lys enn lys fra solen denne gangen. Skyrims latterlige lyse netter plaget meg, og når jeg prøvde å modde det mørkt så hjalp det ikke fordi halvparten av objektene på skjermen (Som var gress) ikke kunne bli lyst opp av torch pga. en begrensning i spillmotoren. Var skikkelig immersion-breaker for meg. Håper de får til mørke netter denne gangen, eller ihvertfall ordentlig mulighet for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet blir uten tvil underholdende, da det er Fallout det er snakk om.

Har derimot ikke helt trua på at det blir så visuelt slående som man skulle forvente fra en 2015/2016 release om man går litt i detaljene.

Hva som er grunnen til det får man bare spekulere på :))

 

Grunnen er skalaen på spillet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg syns pressekonferansen var helt topp og veldig bra til at det var Bethesda sin første noensinne. Nå stjal riktignok Fallout 4 mesteparten av showet, men det de viste var det de måtte vise. Gameplay.

 

De holdt seg fint unna historien, sett borti ifra litt små detaljer i starten. Også i intervjuet med Todd Howard etter showet så svarte han nærmest ikke på noen story spørsmål og lot det ligge. Tror de har lagt mye tid inn i det denne gangen og det kan hende det er lettere for Bethesda og fortelle en historie med stemmeskuespiller på karakteren. Så jeg er villig til å gi den biten en sjanse.

 

Uansett hvis du spiller på PC så kan du sikkert få en mod som gjør at all dialogen forsvinner og man bare ser subtitles.

 

Release i år? Ja takk. Avslører spillet i starten av Juni og slipper det ut i November. Helt sykt. Fantastisk og gjøre det slik.

Lenke til kommentar

 

 

 

Det lukter mer vel generelt sett mer Habbo Hotel enn Fallout av dette spillet. Og at de har fjernet skills (!) og innført disse jævlige dialoghjulene er bare komisk.

Hvor sa de at de fjernet skills? Fikk ikke med meg det.

 

Ser i hvertfall ut som de har med barter og science:

http://i.imgur.com/IcU7mLH.png

http://i.4cdn.org/vg/1434346921383.jpg

 

 

Ja, men tydeligvis i form av perks, ikke skills. "Rank 2 Science" kommer åpenbart ikke fra en skill som løper fra 1 til 100 prosent. Det virker som om de har gitt opp alle ambisjoner om å lage et rollespill. Men en hybrid av GTA og Minecraft/Habbo er helt sikkert akkurat det Bethesdas publikum vil ha.

går greit, for meste var 25 rank 2, 50 rank 3 ect

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...