Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen automatikk i at kunden får en ny telefon øyeblikkelig, dette er opp til forhandler da DOA er noe produsenten tilbyr dem og ikke direkte til kunden. 

 

Og for ordens skyld, så er Samsung's DOA periode på 7 kalenderdager fra kjøpsdato, og forhandler må så sende den til servicepartner innen 10 dager fra kjøpsdato.

Lenke til kommentar

Stort sett får du ny. Jobbet på serviceavdelingen i elektronikkbutikk i 2 år (2011-2013), så fikk solid innføring i alt som omhandler bytte, retur og service. Vi gav alltid kunden ny så lenge det var innen 14 dager. Kan hende Samsung har endret seg de siste årene, ellers gav vi bare generelt bra service. Kunden har "alltid" rett vet du. 

Endret av Watercolours
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Kan bekrefte at Samsung har 7 dagers DOA, men dette har selvfølgelig ikke kunde noe fordel av da dette er en greie mellom Samsung og forhandler. Mener du at kunde har "rett" til å heve kjøpet ved Lowcost og? Selvom dette er en greie mellom leverandør og forhandler?? Han har derimot 14 dagers returrett ved fjernkjøp han han benytte seg av :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...