Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex med muslimske jenter - One Night Stay


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har en venn som har hatt flere one night stay med flere muslimske jenter. Antall jenter er ukjent, men nå er han redd for konsekvensene for dette. Flere av jentene har en konservativ påkledning i form av hodeplagg (Hijab og nikab). 

 

Nå kjenner jeg ikke godt til det muslimske miljøet i det aktuelle området.

Hvordan vil muslimene reagere på hvis de finner ut at dattera er gravid med etnisk norsk gutt? 

Hvilke konsekvenser får gutten (fra det muslimske miljøet) for dette?

Jentene har selv gitt sin samtykke til å ha samleie med kompisen min, så dette anser han ikke som ett problem. 



Anonymous poster hash: be318...311
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den verste konsekvensen av at de har brukt niqab må vel være at jentene kan ha vært stygge. Men på den andre siden kan de også ha vært dritdigge. Så jeg ville ikke bekymret meg for mye om det. Det man ikke vet, har man ikke vondt av.

 

Er graviditet en reell frykt? Hvis ikke han bruker prevensjon, kan det være en god idé å begynne med det for å unngå graviditet.

 

Jentene kan nok få sanksjoner fra konservative miljøer som får greie på det, men kompisen din trenger nok ikke i like stor grad å frykte at noen skal komme hjem til ham og banke ham opp.

 

One night stay er det samme som one night stand, ja?

Lenke til kommentar

 

Hei.

 

Jeg har en venn som har hatt flere one night stay med flere muslimske jenter. Antall jenter er ukjent, men nå er han redd for konsekvensene for dette. Flere av jentene har en konservativ påkledning i form av hodeplagg (Hijab og nikab). 

 

Nå kjenner jeg ikke godt til det muslimske miljøet i det aktuelle området.

Hvordan vil muslimene reagere på hvis de finner ut at dattera er gravid med etnisk norsk gutt? 

Hvilke konsekvenser får gutten (fra det muslimske miljøet) for dette?

Jentene har selv gitt sin samtykke til å ha samleie med kompisen min, så dette anser han ikke som ett problem. 

 

Anonymous poster hash: be318...311

 

Først og fremst vil jentene risikere å bli banket opp. Jeg er muslim og jeg kan se for meg dette skje. Det finnes likevel ''moderate/moderne'' muslimske familier som da bare kjefter på jentene og sier at de aldri må gjøre det igjen. La oss håpe på at disse jentene ikke har det så strengt hjemme...

 

Jeg går ut ifra at du ikke bryr deg om konsekvensene jentene kan få, men om han som har ligget med dem. Jeg skjønner at jentene valgte det selv, de ville bryte med religionen sin, men alle gjør jo feil... Pass på før dere potensielt kan ende opp med, ikke bare å ødelegge jentenes liv, men hele familien sitt liv også. Familiene vil jo bli helt ødelagte etter slike skandaler (muslimer tar dette veldig seriøst). Tenk dere om før dere ligger med en muslimsk jente. Dette er jo et moralsk dilemma... Kan ikke forvente stort fra alle sammen, men vennligst prøv å se på konsekvensene dette vil få.

 

Jeg ser for meg at kompisen din vil bli banket opp i samme slengen, for å være ærlig. På ingen måte sier jeg at dette er riktig, men det er sånn kulturen til de fleste muslimer er. Banker opp jenta først, og deretter sloss de med gutten som delvis har skylda for ''smerten'' de nå går igjennom.

 

Når det gjelder etnisitet så spiller det ikke noen rolle. Faren til venninna mi hadde banket opp pakistaneren like mye som nordmannen dersom de hadde ligget med datteren.

 

En muslimsk gutt som får en jente gravid vil sikkert også bli banket opp (mye vold i bilde, jeg vet), og kanskje også bli kastet ut av huset. Det kan hende gutter slipper billigere unna enn jenter, men sånn er det i absolutt alle kulturer, og ikke prøv å si noe annet. I Norge er det lett å rope ''hore'' etter jenta som lå med hele fotballlaget, mens gutten da er en helt dersom han gjorde det samme. Sånn er verden, get over it.

 

Til slutt vil jeg bare si at muslimer egentlig burde lære seg å takle slike situasjoner bedre. Familien min likestiller meg og broren min, og det er bra, men sånn er ikke alle familier. Dette handler mer om kultur og ikke religion. Er du en god muslim banker du ikke opp datteren din, men lærer henne hvorfor du mener det hun gjorde var feil slik at hun ikke begår samme tabbe om igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg ser for meg at kompisen din vil bli banket opp i samme slengen, for å være ærlig. På ingen måte sier jeg at dette er riktig, men det er sånn kulturen til de fleste muslimer er. Banker opp jenta først, og deretter sloss de med gutten som delvis har skylda for ''smerten'' de nå går igjennom.

 

 

 

Jeg vil legge til at dette er sjeldent. Som oftest får sønnen/datteren tyn, mens partnerne bare vil bli sett stygt på. Haha

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis du blir en Jihadist. Så blir du veldig populær hos muslimske jenter. Veldig mange muslimske jenter i Norge liker jihadister. Muslimske jenter hører på lederen. Lederen befaler og de følger etter.

 

http://my.telegraph.co.uk/markulyseas/markulyseas/4860/sex-jihad-saudi-cleric-fatwa-muslim-girls-and-women-ordered-to-syria-to-sexually-sacrifice-their-bodies-to-rebels/

Endret av Rioter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du blir en Jihadist. Så blir du veldig populær hos muslimske jenter. Veldig mange muslimske jenter i Norge liker jihadister. Muslimske jenter hører på lederen. Lederen befaler og de følger etter.

 

http://my.telegraph.co.uk/markulyseas/markulyseas/4860/sex-jihad-saudi-cleric-fatwa-muslim-girls-and-women-ordered-to-syria-to-sexually-sacrifice-their-bodies-to-rebels/

 

Du ser alltid ting som svart og hvitt. Artikkelen dreier seg om svært liten gruppe muslimske jenter og representerer ikke flertallet. Derfor er ikke utsagnet ditt korrekt. 

Lenke til kommentar

Tror landet jentene kommer fra også har mye å si. Jeg er selv muslim. Noen av mine venner har blitt gravide utenfor ekteskapet, de som valgte å beholde barnet har lite kontakt med familien sin Idag. Men ingen gikk så langt som å banke noen...Hvis jeg  hadde blitt gravid (spiller ingen rolle hvor han er fra) utenfor ekteskapet, tror jeg ville skuffet foreldrene mine. Det "ryktet " de har blant de som er fra landet mitt ville blitt ødelagt, de ville sikkert mistet venner og blitt baksnakket.  Hadde ikke giddet å utsette dem for det. Hvis det er en nordmann jeg ble gravid med hadde det vært litt salt i såret for dem sikkert.. men de hadde stort sett reagert likt uansett hvor mannen er fra. Sex utenfor ekteskapet er uansett forbudt. Tror ikke gutten hadde gått gjennom det jeg ville. Er jo jeg som mister kontakt med familie osv...  

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...