Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gift dame vil ha meg..moralsk valg.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TS her.

 

Eg sendte han en mld over FB tidligere ikveld der eg forklarte det meste og sa at eg ikke ville ødelegge noenting men følte han burde vite hva som foregikk og om han virkelig synes at dette var greit (som hun sa det var)

Han har sett meldingen min, men ikke svart...enda.

 

 

Anonymous poster hash: f8dfd...cec

Det der var en fair håndtering av situasjonen spør du meg.

Lenke til kommentar

Må liksom inn å sjekke denne tråden her daglig.. men tipper hu lyver når gubben har visst om dette og sagt det var greit. 

Blir nok skriftlig oppsigelse på henne fra mannen.. men da blir hu jo singel og du kan kjøre på.. om du får lov da  :rofl:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, vel folkens her kommer svaret fra gubben som ventet på meg på FB idagtidlig. Altså is she trying to play the player?? 

 

"Hei, der var du ja, har hatt travle dager og glemt deg helt. Altså - min kone har en ganske underfundig humor, og kan vel av og til strekke strikken litt vel langt. Jeg ville ikke hatt for høye forhåpninger, om jeg var deg.

 

Håhå dette skal eg da spørre henne om.

Uttrykksikonet smile"



Anonymous poster hash: f8dfd...cec
Lenke til kommentar

Så hun var altså en løgnaktig skjøge, who would've thought!

 

Jeg synes det var bra at du sendte han den meldinga. Selv om hun ikke hadde gjort noe rent fysisk på det tidspunktet, fikk han ihvertfall vite at kona hans er mer enn villig til å begå utroskap. Sånt er alltid kjekt å få på det rene. 

 

Litt synd om hun faktisk har klart å tulle vekk dette som kødd, når det helt tydelig ikke var greit for mannen hennes. 

Det hadde vært epic om du hadde tatt bilde av noen av de snappene du nenvte, og sendt til han.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det å etterfølge sine egne etiske prinsipper og forsikre seg om at man ikke blir lurt med inn i noe som vil bryte med disse, er noe ganske annet enn å tvinge andre voksne mennesker til å etterleve disse prinsippene.

 

Jeg synes vel for å være ærlig at det var litt på kanten å bare stille mannen spørsmålet rett ut på den måten det ble gjort her. Man kunne godt ha funnet ut om dama løy ved å spørre henne om det var greit å snakke med mannen og sett hvordan hun reagerte på det. Så kunne man eventuelt fjernet seg fra situasjonen dersom det var det rette å gjøre fra ens eget etiske ståsted.

 

Å skape denne potensielt eksplosive situasjonen var noe unødvendig, og å drive å fore mannen med private bilder og full pakke er da langt over streken for hvor mye man kan tillate seg å blande seg inn i andre folks forhold.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...