Gå til innhold

E3 2015: Microsoft's pressekonferanse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å vise frem spill som er 2-3 år unna gir ikke noe pluss i min bok. Phantom Dust som var en overraskelse i fjor er jo allerede kansellert. CoD har for meg blittt selve symbolet for totalt uinteressante spill, og blir det åpningssekvensen igjen betyr det at MS ikke hadde noe mere spennede å putte der i stedet. Jeg er lei av å se kjedelige konferanser, da tar jeg heller høydepunktene i etterkant. MS må med andre ord fange interessen min fra første stund, akkurat som en god bok/film.

Phantom Dust har ikke blitt kansellert.

 

Å annonsere spill 2-3 år i forveien er desverre vanlig praksis blant de tre store. Kan f. eks trekke frem Uncharted 4 som kommer til å komme ut 2.5 år etter det ble annonsert og SMT x FE som kommer til å komme ut minst 3 år etter det ble annonsert. Betyr likevel ikke at presentasjonene deres ikke er interessante. :)

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Blir nå å se alle konferansene, dog, det eneste jeg ser frem til hos ms er Forza 6. Synd de droppet Crackdown på E3, for det er den andre tittelen jeg venter på. Vet egentlig ikke helt hva jeg skal mene om denne generasjonen, synes den har startet veldig tregt...

Lenke til kommentar

Litt enig der. Den 8. generasjonen har i større grad vært en forlengelse av den 7. generasjonen enn det den 7. var i forhold til den 6.

Forrige generasjon startet riktignok tregt den også, men jeg føler det tok mindre tid før den skapte sin egen identitet. Får håpe det kommer noen spennende nyheter på E3 i år.

 

Lenke til kommentar

Leaks ahoy:
 

 

https://gearsofwar.com/ru-ru/games/gears-of-war-3/xbox-360

Gears of War Remastered
Original
game+pc content+mp content from geow3
-60 fps
-dolby 7.1
-pc campaign
content
-new achievements
- modernized mp: 60fps, dedicated servers,
skill-based mathmaking, new gamemodes
-19 maps, including dlc and
pc
etc..
-release date: 25 august


 
 

Endret av Leflus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Rare? Lenge siden de har gitt ut noe brukbart nå. Mye rehash og kinnect-ting. Får håpe de har funnet på noe annet enn å kaste Banjo Kazooie på et svært middelmådig spill.

 

Det er nok lurt å gå inn med lave forventninger.

 

Det den nye logoen tyder på er i hvert fall at de prøver å gå tilbake til den klassiske Rare-stilen. Hvorvidt det nye spillet blir bra eller ikke gjenstår å se.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Tja er vel bare en ting jeg vil ha fra Rare, og det er en ordentlig remake av Goldeneye, ikke den søple tingen vi fikk for noen år siden! også kunne de gitt ut perfekt dark og banjo kazoie remakene til xb1

Lenke til kommentar

 

Dette så hvertfall utrolig stilig ut. Transformers-spill har ikke akkurat en plettfri bakgrunn, så vi får se hvordan det blir, men stilen er nå hvertfall tilstede. Bare rart at Activision fremdeles satser på Xbox 360. Egentlig ikke med tanke på hvor mange av den konsollen som finnes der ute, men skulle tro de ville tenke fremover og ikke bakover. Får håpe de ikke går helt Daenerys.

 

Leaks ahoy:

 

 

https://gearsofwar.com/ru-ru/games/gears-of-war-3/xbox-360

 

Gears of War Remastered

Original

game+pc content+mp content from geow3

-60 fps

-dolby 7.1

-pc campaign

content

-new achievements

- modernized mp: 60fps, dedicated servers,

skill-based mathmaking, new gamemodes

-19 maps, including dlc and

pc

etc..

-release date: 25 august

 

 

MP fra Gears 3. Nope. No thank you. Greit egentlig, for da slipper jeg unna løftet at om Gears 1 kommer til XBONE så skulle jeg kjøpe en :p

 

Remakes, remakes, remakes. Snoooork

 

Agreed.

Lenke til kommentar

Tja er vel bare en ting jeg vil ha fra Rare, og det er en ordentlig remake av Goldeneye, ikke den søple tingen vi fikk for noen år siden! også kunne de gitt ut perfekt dark og banjo kazoie remakene til xb1

Goldeneye (64) er fastlåst i et rettighetshelvete sånn som jeg har forstått det. Rare holdt jo på å lage en remake av det til 360, men så satte noen en stopper for det.

 

MP fra Gears 3. Nope. No thank you.

Jeg forstod det slik at det er multiplayeren fra 1 + innhold fra 3. Mulig jeg har tolket det feil. Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Å vise frem spill som er 2-3 år unna gir ikke noe pluss i min bok. Phantom Dust som var en overraskelse i fjor er jo allerede kansellert. CoD har for meg blittt selve symbolet for totalt uinteressante spill, og blir det åpningssekvensen igjen betyr det at MS ikke hadde noe mere spennede å putte der i stedet. Jeg er lei av å se kjedelige konferanser, da tar jeg heller høydepunktene i etterkant. MS må med andre ord fange interessen min fra første stund, akkurat som en god bok/film.

 

Kan vel garantere at det ikke vil bli noen COD på Microsoft sin konferanse i år. Microsoft og Activision har ikke fornyet sin samarbeidsavtale. Activision har inngått ny avtale med Sony fra neste tittel. Hvis ryktene stemmer. Så det er mulig Sony som vil starte med COD i år.

Phill Spencer har nevnt på Twitter at de skal satse på eksklusive titler på E3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...