Gå til innhold

Xbox One får ny kontrollar og større harddisk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmål, finnes det kabla Xone-kontrollere? Skal ha en til PC for å spille MKX, men om jeg ikke tar helt feil så finnes det ikke eller så er jeg ræva til å søke.

 

Kjøp en trådløs Xbone kontroller og plugg inn en USB kabel som om man skulle lada den. Eneste måten å få den til å funke på Windows nå uansett. Også det nærmeste du kommer en kabla Xbone kontroller.

Lenke til kommentar

For oss som har Xbox One og trenger lagringsplass, så er det bare å koble på en USB 3.0 ekstern disk på minimum 256 GB. Ja, man kan installere spill på den. Den fungerer da akkurat som den interne.

 

Det visste jeg faktisk ikke, så jeg kan bare ha spill på USB og hvis jeg vil spille de så er det bare å koble til USBen med spill på?

Lenke til kommentar

 

For oss som har Xbox One og trenger lagringsplass, så er det bare å koble på en USB 3.0 ekstern disk på minimum 256 GB. Ja, man kan installere spill på den. Den fungerer da akkurat som den interne.

Det visste jeg faktisk ikke, så jeg kan bare ha spill på USB og hvis jeg vil spille de så er det bare å koble til USBen med spill på?

 

 

Jupp, den blir formattert når man kobler den til så kan bare bruke den til Xboxen riktig nok. Vet dog ikke om det går an å partisjonere for så å bruke en partisjon til Xbox og andre partisjonen til noe annet.

Lenke til kommentar

1. Burde være mulig å selv kunne bytte harddisk på Xbox One enten med en standard 2.5" harddisk eller med en av microsoft sine egne harddisker slik som på Xbox 360.

 

2. Er interessert i kunne bruke Xbox One kontroller på PC trådløst. Er ikke interessert enda i å oppgradere fra Windows 7 til Windows 10.

 

Xbone støtter ekstern harddisk. ;)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...