-Pondus- Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Er det skadelig for en LCD skjerm om en subwoofer står ca 35cm unna? Subwooferen fulgte med i ett sett i fra Logitech med 5stk høyttalere. Mener de høyttalerene er skjermet? Dette settet! Noen som vet?
Lynxman Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Det er ikke skadelig for LCD-skjermer å ha høyttalere eller magneter i nærheten.
Blib Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Min sub på 400W står sånn, tja, 1m fra LCD-skjermen. Satelittene ca 2.5cm Eneste som blir påvirket når jeg spiller musikk er musen. Den driver og racer nedover musematten her til tider. Ristet faktsk ned fra bordet en gang jeg var uoppmerksom. Men skjermen har aldri hatt noe problemer med dette ser det ut som. Synes å huske den gamle CRTen min ristet en gang eller to. Men nå ser alt flott ut
-Pondus- Skrevet 8. november 2003 Forfatter Skrevet 8. november 2003 Okey,thanx people! Da slipper jeg å være urolig ang det. :-) Ikke noe morro hvis en skjerm til 12laken går dukken pga av dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå