Gå til innhold

[Løst] Kaspersky Safe Money og Danske Bank


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp installert Kaspersky Internet Security, inkludert Safe Money. Safe Money ser ikke ut til å like Danske Bank. Jeg får stadig feilmeldinger. Jeg har sjekket Danske Banks hjemmesider. De anbefaler blant annet Kaspersky. Så da burde det ikke være et slikt problem. 

 

I og for seg er det ikke et problem da jeg kan velge å åpne Danske Bank i et vanlig Chromevindu heller enn Kasperskys "sikre" Chromevindu, men om Safe Money bare er en tullefunksjon er det jo bedre å disable den. 

 

Noen andre som her testet Safe Money her og opplevd tilsvarende brukerproblemer eller vet om det faktisk gir noen ekstra sikkerhet? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitat: 

 

Hello everyone, 

We are deeply sorry for any inconvenience caused. 

This will be fixed in patch B, which sadly was delayed. As a workround you can try following:

1. Reinstall the application. This has a chance that redownloading patch A will apply it correctly and everything will work fine.

2. Change the registry:
- Disable self-defense and exit Kaspersky
- Open the registry key
(for 32-bit systems) HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\KasperskyLab\AVP15.0.2\settings
(for 64-bit systems) HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\KasperskyLab\AVP15.0.2\settings
- modify Ins_InitMode and set it to 1
- Run Kaspersky and enable self-defense

This should fix it. Please report your results.

 

Dette er gresk for meg, så da disabler jeg Safe Money inntil neste oppdatering. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...