Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Puppene mine forandrer seg


Anbefalte innlegg

Okei jenter, jeg trenger hjelp! Jeg er 19 år, og puppene mine har alltid oppført seg merkelig.

 

Puppene mine (i avslappet modus) pleier å være oppblåste, og selve brystvorten er ikke å se (merkelig, jeg vet), den står altså ikke ut. Det er litt vanskelig å forklare.... Men så kan brystvorten plutselig bli hard, og puppene fastere. Dette skjer dersom jeg tar på dem eller blir kald. 

 

 

Er dette normalt? Er det flere som opplever dette? 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I denne kategorien stilles det visse krav til seriøsitet på innlegg. Ett innlegg oppfylte ikke disse kravene og har blitt slettet.

Dette er en kategori hvor man skal kunne stille alle mulige spørsmål uten å være redd for å bli latterliggjort eller få «morsomme» svar tilbake. Derfor har det også blitt utdelt en muntlig advarsel.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering kan postes i Klager på moderatoravgjørelser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

 

Er det ikke allmenn kunnskap at niplene blir harde om man er kald eller blir kåt?

Jo, jeg vet jo det, men det at de er oppblåste ellers er det som er rart for meg.

Hmm sliter litt med å forstå at de er oppblåste. Hvordan merker du det?

Lenke til kommentar

 

 

Er det ikke allmenn kunnskap at niplene blir harde om man er kald eller blir kåt?

Jo, jeg vet jo det, men det at de er oppblåste ellers er det som er rart for meg.

Hmm sliter litt med å forstå at de er oppblåste. Hvordan merker du det?

 

Nei, altså at puppene ikke alltid er faste (området rundt brystvorten).

 

Det skal jo ikke være hardt ellers, men det er mange jenter som har utstående brystvorter og puppene forandrer seg ikke stort selv om de er kalde, for eksempel. De bare forandrer seg litt. Men for meg ser puppene mine mer normale ut i min mening dersom jeg blir kald, om du forstår...

Lenke til kommentar

Tips : Om du er usikker på dine egne pupper kan du jo forklare problemet til noen venninner og spørre om du kan få lov til å ta og kjenne på puppene deres eller om de kan se og kjenne på dine og om de føler at noe er rart.

 

Men ut av erfaring kan jeg si at jeg har vært sammen med ei som hadde svært store pupper og så aldri brystvortene sine før hun ble kåt , da stakk de virkelig ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...