Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

BMW 3 2003 - ukjent og sporadisk feil


Anbefalte innlegg

Heisann! jeg har en veldig ukjent problem med bilen min ( BMW 3 serie 2003 model)

Det some skjer:

-Når jeg kjører så dukker det opp Batteri lampe på dash Bordet (det skjer ca 2-4 ganger i måneden) , deretter merker jeg at bilen brått bremser, etter 2 sekund så forsvinner batteri lampe fra dash bordet og bilen kjører helt normalt igjen, dette skjer bare på få sekunder, Batterilampe, brems, batterilampe borte og bilen går normalt.  

 

Jeg har allerede hatt den på servise og bytta dynamoen for 7000kr og problemet er der ennå. Batteriet er også ganske ny. Når jeg kjører har jeg vanligvis bare på musikk og GPS på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som en jordingskontakt e.l.. Sjekket over batterikabler?

Kan også være en dårlig kontakt på en av mange jordingspunkter i bilen.

Det sitter noen i motorrommet, og noen bak bakseteryggen på hver side, der den på høyre side går til bensinpumpa og kan skape dette problemet..

Lenke til kommentar

Høres ut som en jordingskontakt e.l.. Sjekket over batterikabler?

Kan også være en dårlig kontakt på en av mange jordingspunkter i bilen.

Det sitter noen i motorrommet, og noen bak bakseteryggen på hver side, der den på høyre side går til bensinpumpa og kan skape dette problemet..

litt usikker på biler men har jordingskablene grønn og gul farge?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...