Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

[Løst] Flytte fra Bergen til Trondheim.


Anbefalte innlegg

Hei! 

 

Fant desverre ikke noen annen plass å poste dette, så får håpe dette går fint. 

 

Skal flytte til Trondheim i løpet av sommerferien og sliter litt med å finne noen gode alternativer til å få alt oppover dit. Har dere noen gode forslag? Sjekket med Hordaland Flytteservice, men de skulle ha 4400,- + mva og det syns jeg var litt dyrt. 

 

Har dere noen andre alternativer jeg bør sjekke ut?

 

Mvh

 

Wrath of The Duck

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

4400 + moms var da meget rimelig?? Det er tross alt 9-10 timer opp der, noe som gir en timespris paa ~550, uten aa regne med bensin og bompenger...

Edit: Det er forsaavidt ogsaa 9-10 timer tilbake igjen til Bergen ogsaa...

Endret av Zash
Lenke til kommentar

Jeg kan ta det ei helg for 100kr per time kjøring og venting (kø, ferger, og slikt).

 

Men da må du skaffe kjøretøy, betale for driften av denne og sørge for adekvat overnatting om ikke kjøretøyet har hytte med seng. Om kjøretøyet skal leveres til Bergen igjen kjører jeg det tilbake. Hvis ikke ordner du transport tilbake til Bergen (gjelder som venting/kjøring, så 100kr per time gjelder da og).

 

Om jeg skal hjelpe til med å bære tar jeg doble timer for den tiden.

 

(Kanskje 4400kr ikke hørtes så mye ut nå?)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sjekket gjennom Studbud, og de skulle ha 1700,- for jobben, så frem til at jeg pakket og fikk d til en terminal i Bergen, og at jeg plukket det opp i Trondheim. Dette syntes jeg var et utrolig godt tilbud, skjønner ikke hvordan de kan gi så billig pris på slikt?

 

Mvh 

 

Wrath of The Duck

Lenke til kommentar

Fordi du gjør all jobben og de får fullt opp enn bil som uansett skal til Trondheim, mest sannsynlig.

 

Og du har fortsatt ikke fortalt hvor stort flyttelasset ditt er, ei heller hva som var inkludert i det opprinnelige pristilbud du presenterte, så prisene du poster er verdiløse som informasjon.

Lenke til kommentar

Fordi du gjør all jobben og de får fullt opp enn bil som uansett skal til Trondheim, mest sannsynlig.

 

Og du har fortsatt ikke fortalt hvor stort flyttelasset ditt er, ei heller hva som var inkludert i det opprinnelige pristilbud du presenterte, så prisene du poster er verdiløse som informasjon.

 

Beklager! Var snakk om ca 2 kubikk. Vet ikke helt hvor mye plass tingene mine kommer til men har en del klær, sykkel og en stasjoner data. 

 

Det var snakk om kjøring i fra der jeg bor, da jeg har pakket tingene mine. Da helt til døren i Trondheim, slik jeg forstod det på mail. Har en kamerat som jobber på Hurtigruta, så får muligens et godt tilbud der i morgen. Så er spent på hva det kommer på. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...