Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
GiaMahan skrev (1 minutt siden):

Haha Omnia, jeg fortalte bare til Sydvest at her hadde svelget feil (Pepsi Max).

Jobbet mye med dysfagi-utredning og behandling før, så fikk høre det mye før: "jasså ja, så du jobber med svelg du ja.. høhø"

Haha. Forstår godt at det kan vris på mange måter det der ja :rofl:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
N4K0 skrev (9 minutter siden):

Jeg har i hvertfall ikke noe imot gjester på podcasten, bare den gode stemninga opprettholdes :) 

Skal sørge for at det krangles noe jævelig neste gang, bare vent! ?

Lenke til kommentar

Jeg for min del har ofte tenkt at de burde bruke noe annet enn oppdelt i 10 eller 100 når det gjelder timer.
Hvorfor ikke bare gjøre det så enkelt som at 0.5 timer = 50 min? Altså en time deles opp i 6.

Forsåvidt kunne dette blitt gjort med kalenderåret også.

F.eks. 17 år og 11 måneder = 17,11 år gammel.

Lenke til kommentar
7 hours ago, N4K0 said:

Jeg for min del har ofte tenkt at de burde bruke noe annet enn oppdelt i 10 eller 100 når det gjelder timer.
Hvorfor ikke bare gjøre det så enkelt som at 0.5 timer = 50 min? Altså en time deles opp i 6.

Forsåvidt kunne dette blitt gjort med kalenderåret også.

F.eks. 17 år og 11 måneder = 17,11 år gammel.

Franskmennene forsøkte dette på 1700-tallet. http://www.weirdhistorian.com/time-time-started/

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...