Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har peiling på hva noen kan gjøre i en liten hybel for å få hele bygget til å riste i 1 sekund? Det skjer bare 1 gang om dagen rundt 16-17... Har ikke peiling på om det er beboeren over, til siden eller noe annet. Blir gal og utleier finner heller ikke ut av hvem som bråker. 

Er vel ikke et lite jordskjelv vel.

 
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det var visst sprengningsarbeid et stykke unna? Eneste vi kan tenke på. Vet ikke hvor langt unna man kjenner minskjelvet av sprengning 

 

Høres logisk ut. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg syntes teorien med den feite naboen som satt seg ned i sofaen høres mer reell ut.

 

Haha, seriøst? Er det faktisk fysisk mulig at han er såpass tung at han lager et mini jordskjelv? 

Lenke til kommentar

De som kunne tenke seg å bidra på en skrekkhistorie som skal sendes til Skrekkpodden, under våre alias her på forumet, send meg en PM, så legger jeg de som vil inn på google docs dokumentet. Det er skrevet en tekst med begynnelse, middtdel og slutt. Fokus nå er bearbeiding av innholdet. Jeg vil gjerne ha med noen som er gode på beskrive omstendigheter, involverte og atmosfære på en skummel måte og er veldig åpen for endringer og omrokkeringer på tekst, og historien kan gjerne forløpe på annen måte enn opprinnelig tenkt:)

Lenke til kommentar

Er innlagt på dps. er en av de som henger på hemmelige ig kontoer, men opplever en helt annen verden enn det der. Ser jo såklart en del av de og og flere følgere jeg har er innlagt for forsøk, men har stoppet ett forsøk. Så noe godt kom det ut av at jeg henger der, uansett har meld meg på NKI nettstudium idag. Skal ta generell studiekompetanse.

 

Legen her på dps mener jeg burde bli psykolog, jeg har ofte fått høre at jeg hadde vært en bra terapaut. Så kanskje det ligger noe i det. Hvem vet. Uansett må begynne ett sted.

 

Er faktisk leger og psykologer på slike plasser. Bare til info. Mange lever ett dobbeltliv, men ser jo at jo yngre jo verre.

Endret av Omnia vincit amor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...