Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips til alle sukkerfri-hatere: jeg er selv av typen som lett kjenner forskjellen på sukkerfri brus og vanlig brus, det blir ikke helt det samme, og gjerne litt tørr følelse. Men Urge uten sukker, organge flaske med svart etikett, klarer det ganske bra. Ikke perfekt, men er den beste sukkerfrie brusen jeg har smakt.

Skrevet

Tips til alle sukkerfri-hatere: jeg er selv av typen som lett kjenner forskjellen på sukkerfri brus og vanlig brus, det blir ikke helt det samme, og gjerne litt tørr følelse. Men Urge uten sukker, organge flaske med svart etikett, klarer det ganske bra. Ikke perfekt, men er den beste sukkerfrie brusen jeg har smakt.

Ble overrasket selv, trodde den var stappa full av sukker til jeg sjekket innholdlappen. Minner meg litt på smaken til Urge Intense som ikke finnes lenger.

Skrevet

Takk, klarte å raske med meg en dyr en fra elkjøp jeg er skikkelig misfornøyd med. 

Smakte sukkerfri 7up her om dagen, var helt lik den vanlige i smak!

Skrevet

Jeg smakte 7Up i USA, den første versjonen som kom ut, med ekte sukker. Den solgte de nå der borte på matbutikkene. Det var herlig! Ingen aspartam eller acesulfam. Kun rene stoffer.

Skrevet

Ah, USA, landet som putter corn syrup i Cola, så mange heller kjøper meksikansk Cola, som inneholder sukker.

Ikke veldig lett å finne Pepsi Max i USA heller. Diet Pepsi er langt fra like god :p

Skrevet

Smakte sukkerfri 7up her om dagen, var helt lik den vanlige i smak!

Jeg drakk den her om dagen og syns ikke den smaker helt likt. Lik, men ikke helt.

Da syns jeg Sprite og Sprite Zero er likere, der syns jeg det er ganske nært identisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...