Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Sandy Koufax skrev (På 1.10.2021 den 16.15):

Siden denne og flere andre virket ganske sannferdige....her er en til. 

Den amerikanske presidenten Joe Biden har kreft. Han er muligens døende, og er definitvt svært svekket mentalt. Det er dette dere ser på tv. Og det skjer noe svært alvorlig i USA snart. Muligens militærkupp. Joe Biden dør i løpet av dette. I en scene virker det som Biden har blitt skutt. De frakter han til et sykehus. Det blir konflikt mellom soldater og Joes vakter. De henter masse blod til han. Legene spør om det feiler han noe. Cindy McCain er der. Og en kvinnelig stemme sier at Joe har kreft.

I en annen scene dør Joe Biden. En lege trer et sykehusklede over han.

Og så videre. Det er rett og slett mange episoder fra drømmene som viser at noe alvorlig skjer i USA og at Joe er veldig syk. USA  er kaos uten like og vil ikke være en like god alliert.

--------------------------

Se på dette som en avskjedshilsen. Om det stemmer selvsagt. Det gir det norske samfunnet mulighet til å forberede dere på en alvorlig situasjon. Jeg har et dårlig forhold til Erna, politiet og Frp, men Jonas og de andre er greie. Jeg forlater Norge denne måneden eller begynnelsen av neste måned. 90 prosent muliget for at jeg drar til Tyskland. Kina er også en mulighet. Forsøker å starte min egen bedrift blant annet. Kanskje våre veier krysses igjen.

Joe Biden har i hvert fall muligens kreft. Han har fjernet en polyp i dag. Den ser ut til være benign, men de undersøker om den kan være kreft-svulst. Legen hans forventer å gi oss et svar neste uke. Men ifølge artikkelen nedenfor virker den benign.

https://www.reuters.com/world/us/biden-fit-duty-polyp-removed-white-house-physician-2021-11-19/

Lenke til kommentar
On 10/1/2021 at 10:15 PM, Sandy Koufax said:

Siden denne og flere andre virket ganske sannferdige....her er en til. 

Den amerikanske presidenten Joe Biden har kreft. Han er muligens døende, og er definitvt svært svekket mentalt. Det er dette dere ser på tv. Og det skjer noe svært alvorlig i USA snart. Muligens militærkupp. Joe Biden dør i løpet av dette. I en scene virker det som Biden har blitt skutt. De frakter han til et sykehus. Det blir konflikt mellom soldater og Joes vakter. De henter masse blod til han. Legene spør om det feiler han noe. Cindy McCain er der. Og en kvinnelig stemme sier at Joe har kreft.

I en annen scene dør Joe Biden. En lege trer et sykehusklede over han.

Og så videre. Det er rett og slett mange episoder fra drømmene som viser at noe alvorlig skjer i USA og at Joe er veldig syk. USA  er kaos uten like og vil ikke være en like god alliert.

--------------------------

Se på dette som en avskjedshilsen. Om det stemmer selvsagt. Det gir det norske samfunnet mulighet til å forberede dere på en alvorlig situasjon. Jeg har et dårlig forhold til Erna, politiet og Frp, men Jonas og de andre er greie. Jeg forlater Norge denne måneden eller begynnelsen av neste måned. 90 prosent muliget for at jeg drar til Tyskland. Kina er også en mulighet. Forsøker å starte min egen bedrift blant annet. Kanskje våre veier krysses igjen.

Har du noen god grunn til å tru at ting du drømmer blir til virkelighet?

Lenke til kommentar
Skurupu skrev (7 timer siden):

Har du noen god grunn til å tru at ting du drømmer blir til virkelighet?

Enhver slik antagelse må være empirisk basert tror jeg. Her tenker jeg da at jeg har hatt drømmer som har vært prekognitive, og må varsle om andre farer jeg ser. Men de trenger selvsagt ikke alltid å være sanne. Opp til folk å tro det. Men det er ganske vanlig at folk snakker om sine drømmer da, og jeg er ikke en unntak.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Velkommen tilbake til Norge m! Har en grandonkel som bor i Filippinene, samt har en bekjent som har bodd der tidligere. Sistnevnte ble utsatt for mye trusler og forsøk på svindel fra Filippinenere, og skal visstnok nå aldri tilbake. Jeg er uansett alltid bekymret for min grandonkel som fortsatt bor der, men det har mer med å gjøre alt det uværet der nede.

Lenke til kommentar
23 hours ago, Sexylubb1 said:

Hvorfor dro du hjem? 

Var alltid planen å dra hjem en gang. Vil ha pensjonssparing og slikt. Grensen for å bli automatisk minstepensjonist er under 10 års arbeid i utlandet.

Pandemien gjorde også at jeg begynte å sette litt mer pris på hva et trygt og vellfungerende land som Norge kan gi av livskvalitet. Er blitt så gammel nå at jeg kanskje er klar for å ofre litt frihet for trygghet.

 

22 hours ago, b-real said:

Velkommen tilbake @Skurupu! Hvordan var pandemien der nee?

Ganske ille. Mye tiltake. Nedsteninger i rundt et år før det sakte begynte å åpne igjen. Men da fikk vi tidenes spike og alle sykehus i byen var over kapasitet. Vi fikk ikke vaksinen før nå i November.

Har ikke gått utenfor døren uten maske på siden Mars 2020. Det er nemlig ulovlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
4 hours ago, j-- said:

På internett vinner man bare om man ikke spiller 

Isåfall vinner jeg greit. Bruker knapt nok Internett utenom på mobilen nå, sånn utenom jobb. PCen hjemme blir fort stående ubrukt i ukesvis

17 år gamle meg hadde hatet meg 😅

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...