Gå til innhold

E3 2015: Generell diskusjon og spekulasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viste de noe som helst av interesse på pc konferansen? Jeg prøvde kjapt å se etter noen overskrifter når jeg våknet, men har ikke sett noen.

Her er et greit sammendrag: http://arstechnica.com/gaming/2015/06/the-first-pc-gaming-show-gets-buried-in-a-slow-roll-of-announcements/

 

Noen av hovedpunktene:

-Planet Coaster fra Frontier annonsert

-Killer Instinct og Gears of War Ultimate Edition kommer til PC

-No Man's Sky kommer til PC samtidig som PS4

-Gameplay/info om DayZ standalone, Arma III expansion, Guild Wars 2 expansion, Starcraft 2 DLC, Project Bluestreak, osv.

 

 

Lenke til kommentar

Personlig synst jeg hele PC Gaming koferansen bare var klein ut av en annen verden med en "programleder" som prøvde ALT for hardt å være hipp og kul, og dette sponsor opplegget, om så det er AMD , Intel eller Nvidia kan de vertfall bare drite loddrett i til neste år, det ble bare for dumt. Værste var nok når stakaren David Braben fra Frontier fullstendig choket, da synst jeg serriøst synd i fyren, å programlederen som bare plutselig startet å juble å gjorde alt 10 ganger værre, kleinhets tolleransenne mine er svært lave så dette var hardt for meg å se på...  Ellers var jo det de anonserte greit nok, ikke noe jeg personlig er veldig intressert i.

Lenke til kommentar

Synes verten på PC Gaming Show redda hele greia jeg. Morsom fyr som gjorde en forholdsvis kjedelig og alt for lang konferanse levbart å se på.

 

Håpe dem gjør det mer spennende neste år. For det er på høy tid PC blir i en eller annen form representert på E3. Det er jo en entusiast messe og da må jo den beste plattformen være representert. 

Lenke til kommentar

Microsoft gjorde en stor bommert for min del på E3. Om jeg har lov til å si dette da.

Dem gjør at jeg faktisk kommer nok til å selge Xbox One i fordel for PC oppgradering.

 

Nå kommer jo Killer Instinct og Gears 1 Ultimate Edition til PC. Tomb Raider dukker på PC, Sea Of Thieves kommer på PC (ja jeg vet Windows 10 enabled PC), Fable Legends på PC, kansje Gears 4, who knows. Quantum Break kan kansje dukke opp på PC, og da forsvinner mine grunner til å eie en Xbox One.

 

Kjøpte den for disse ekte eksklusivene som kun dukker opp på en Xbox One. Nå er det 9 eller flere av disse "eksklusivene" til Xbox One på PC eller X360. Da er dem ikke eksklusiver til Only On Xbox One, min hovedgrunn for å eie en Xbox One.

Endret av Infamous Toman
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

YES! Pillars of Eternity expansion. :D

For reals? Awesome! Digger Pillars. Fikk ikke sett PC tingen, måtte sove.

 

Ja, det kommer en expansin (The white march) som vil øke level cap (ikke overraskende), ha companions osv. :)

 

http://www.ign.com/articles/2015/06/17/pillars-of-eternity-the-white-march-expansion-announced?utm_source=IGN%20hub%20page&utm_medium=PC&utm_content=15&utm_campaign=Blogroll

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

En kjøper PC og vil kvitte seg med PS4, så vil en kjøpe PC og kvitte seg med Xbox One. Jeg storkoser meg med slikt. Litt spillforumrelatert drama. So good!

 

Men for min del så er det Microsoft som gjorde at dette blir en realitet. Dem har stor fokus på PC, da mister Xbox One all verdi.

PS4 og Wii U klarer i det minste å holde mange spill kun på en plattform, MIN hovedgrunn til å eie konsoller.

Hadde det vært slik på PS4 og Wii U at så si alle titlene dukket opp på PC eller gamle generasjons konsoller/håndholdte av titler som Zelda U, Yoshi's Woolly World, Uncharted 4 og Horzion på PC, PS3, Vita, 3DS, så hadde dem også blitt solgt i fordel for PC. :)

 

Ja Zelda U på både 3DS og PC, solgt Wii U i fordel for PC. Uncharted 4 på PS3/Vita/PC solgt til fordel for PC.

Endret av Infamous Toman
Lenke til kommentar

Jeg eier en konsoll pga. det er lettere å finne folk å spille med og samtidig lettere å spille med venner eller familien, enten online eller lokalt. I tillegg kan den stå i tv benken og dermed er det enklere å få med flere på spilling om man skulle ha behov for det. Så det at man eier en konsoll pga. eksklusive spill er en myte som neppe gjelder majoriteten av konsolleiere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da er det godt vi alle har forskjellige meninger og syn på dette temaet. Jeg står på mitt uansett. :)

Var konsolleksklusive spill som begynte for meg i 5 år alderen da jeg fikk min Atari 2600. Etter det har jeg kjøpt konsoller pga eksklusiver som bare finnes der. Multiplattform spill ser jeg kun som en bonus, dem tar jeg overalt.

Endret av Infamous Toman
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...