Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente har følelse for meg, jeg har ikke for henne, hva skal jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke hør på disse folka. Hvis en dame har følelser for deg og du ikke vil såre henne på noen måte så er du, i følge gentlemannsloven, pliktig til å innlede et forhold!

 

Hvis du er på talefot med bestisen hennes så be ho si dat du ikke er interessert til jenta da vel, blir ikke enklere enn det :D

Endret av Dante's Inferno
Lenke til kommentar

Ikke hør på disse folka. Hvis en dame har følelser for deg og du ikke vil såre henne på noen måte så er du, i følge gentlemannsloven, pliktig til å innlede et forhold!

 

Haha, neiii! Vil ikke ha forhold nå

 

Hvis du er på talefot med bestisen hennes så be ho si dat du ikke er interessert til jenta da vel, blir ikke enklere enn det :D

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Eneste måten jeg kan se for meg motivasjonen for dette spørsmålet er om dere har vært til sengs sammen og hun ønsker et forhold mens du bare ønsker en pulevenn og nå er nysgjerrig på om det er noen gode argumenter for å fortsette slik.

 

Det er det ikke.

 

Sex er supert og trenger ikke å bety at dere må bli sammen men det innebærer at begge har samme innstilling.

Å utnytte noens forelskelse for å få seg noe er ikke bra og dersom en er kynisk nok til å misbruke en annen persons kjærlighet til de grader uten å gi beskjed om dine intensjoner er på grensen til total mangel på empati noe som igjen kan være en indikasjon på at en er psykopatisk dersom man har andre områder i livet der man ofte føler behov for å manipulere mennesker rundt seg for å oppnå egne behov.

 

Vet ikke hvordan situasjonen er hos deg men dette problemet burde være lettløst og ikke mer komplisert enn at du sier ifra til henne direkte at du ikke ønsker et fast forhold. For hennes del kanskje bryte kontakten men det kan kanskje være litt brutalt.

 

Hadde en kamerat i ungdommen som var helt despo forelsket i ei jente som ikke hadde samme følelsene men (som jenter flest) likte hun oppmerksomheten hun fikk fra de guttene som sprang etter henne og sa derfor aldri klart ifra til en kar som tydeligvis hadde vanskelig for å kreve en avgjørelse og tydeligvis hadde god tid (for dette pågikk i flere år). Alle rundt ham gjorde narr av ham som oppførte seg så "patetisk".

 

(Teite spørsmål gir teite svar :p)

 

Anonymous poster hash: 13b2f...fe5

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...