Gå til innhold

Microsoft gir Outlook en kraftig ansiktsløftning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper de innfører muligheten for kontaktmapper og dato/klokkeslett for flaggede meldinger. At det nå skal bli enklere å legge til kalenderhendelser og oppgaver fra epost er bra, men her skjedde det en forverring tidligere, med innsnevring av valg. Desverre ser de ut til å velge design fra OWA, som har et forferdelig design. Jeg testet den nye outlook.com appen for Android, som nye outlook.com skal være kompatibel med. Den var bare å avinstallere. Grelle farver, en clutterfunksjon som ikke fungerte, alt for mange pop ups som gjorde arbeidsprosessen mer omstendelige og en kalender som ikke kommuniserte med telefonkalenderen slik at det ikke gikk å legge til hendelser til den fra de ulike appene på telefonen.

Lenke til kommentar

 

 

 

Er vel på tide å takke farvell til Gmail nå å gå over til Outlook tenker jeg:)

 

Fordi? Gmail er fortsatt gull.

Web versjonen av Gmail er mere gråstein. Uoversiktelig, treg og stygg.

Men det er bare min mening. ;)

Prøv Inbox da. Knuser outlook.

Nei takk. Har min gode gamle Hotmail adresse i Outlook.com og er veldig fornøyd med det.

Ikke interessert i å bli Scroogeld av Google, eller bruke deres lukkede økosystem.

Men jeg ser Inbox bruker samme farge som Outlook. ;)

Lenke til kommentar

Nei takk. Har min gode gamle Hotmail adresse i Outlook.com og er veldig fornøyd med det.

Ikke interessert i å bli Scroogeld av Google, eller bruke deres lukkede økosystem.

Men jeg ser Inbox bruker samme farge som Outlook. ;)

Lukkede økosystem? Langt ifra. Og hvis du tror epostene dine hos Microsoft er 100% privat må du tro om igjen, med mindre du har en lokal mailserver :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fra amerikanske forum klages det over manglende mappevisning (for oss som bruker regler og til vanlig har tom innboks...), at det er tungvint å flytte epost til mapper, at datovisning er byttet ut med "idag", "i går", "forrige uke" og at headingen tar mye mer plass enn før slik at den drar fokuset fra selve eposten. Ellers er veldig mange nyttige funksjoner implementert, virker det som. Dette er vel et resultat av Microsofts oppkjøp av acompli i fjor? Det skal bli spennende å se hvordan de integrerer Wunderlist, som de kjøpe nå.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...