Jump to content
Gamer.no turneringsrobot

Turnering: Gamer.no: Spillvert.no Open

Recommended Posts

starter det kl 13:00 i dag??

står ganske tydelig i informasjonen når det starter...

"Turneringen går av stabelen søndag 31. mai klokken 13:00 og har plass til inntil 128 lag. Turneringen spilles fortløpende til klokken 22:00. Resterende kamper spilles påfølgende søndag 7. juni fra klokken 13:00."

Annonse

Kan jeg og laget mitt melde seg på nå? Vi hadde tenkt til å melde oss på igår men rakk det ikke. :(

Hei Sanguinary,

Turneringstreet har dessverre allerede blitt generert, så jeg kan ikke legge dere til turneringen på dette tidspunktet. 

Det er beklagelig at dere ikke får vært med, men det vil komme flere turneringer i regi av Gamer.no i fremtiden :)

"Spillvert Open er et samarbeid mellom Gamer.no og Spillvert.no, og et ekstratilbud til lag og spillere som ikke skal spille i 1. divisjon eller 2. divisjon i Telenorligaen etter sommeren."

Betyr dette at lag/spillere som skal delta i 1./2.-divisjon i Telenorligaen etter sommeren ikke har lov til å delta?

Spillvert Open er et samarbeid mellom Gamer.no og Spillvert.no, og et ekstratilbud til lag og spillere som ikke skal spille i 1. divisjon eller 2. divisjon i Telenorligaen etter sommeren.

betyr dette at lag som ikke skal spille i 1. elr 2. div ikke kan delta på turneringen?

Spillvert Open er et samarbeid mellom Gamer.no og Spillvert.no, og et ekstratilbud til lag og spillere som ikke skal spille i 1. divisjon eller 2. divisjon i Telenorligaen etter sommeren.

betyr dette at lag som ikke skal spille i 1. elr 2. div ikke kan delta på turneringen?

"Spillvert Open er et samarbeid mellom Gamer.no og Spillvert.no, og et ekstratilbud til lag og spillere som ikke skal spille i 1. divisjon eller 2. divisjon i Telenorligaen etter sommeren."

Betyr dette at lag/spillere som skal delta i 1./2.-divisjon i Telenorligaen etter sommeren ikke har lov til å delta?

Det står ganske svart på hvit.

Lag og spiller som skal spille i 1. eller 2. div kan ikke delta, som betyr at om det som står på http://www.gamer.no/csgo/tabeller er korrekt kan ikke følgende lag delta:

LGB-esport, Temp.no, BX3 Elektroniske Sportsklubb, Oslo Lions Elektroniske Sportsklubb, EAM-007, DFNDRZ, Zodiacs Dragons, Expert-Gaming, Badger-esports, GamersLeague eSport, DEMISE, acapella, Aposis Gaming, Tien Len, Slak Pony, lam fra nakken og opp.

Edited by pr0xity

Litt dårlig tid, hadde det vært mulig å forklare meg litt hvordan jeg bruker nettsiden?

FAQ hos Spillvert: https://www.spillvert.no/kunde/knowledgebase.php?action=displaycat&catid=4

Bestilling: http://www.spillvert.no/csgo-hosting/ (Her holder det med 12 slots når du får det valget)

De fleste serverleverandører leverer så å si «pay and play» klare servere, og sammen med FAQn ovenfor skal du ha all informasjon du måtte trenge for å få det til.

Vi må benytte step første kamp ettersom barnepass skar seg.

har problemer med motstander ikke godtar dette. admin?

Vi må benytte step første kamp ettersom barnepass skar seg.

har problemer med motstander ikke godtar dette. admin?

spiller kampen å tar det med admin etterpå