Gamer.no turneringsrobot 5 Report post Posted May 20, 2015 Turnering i Counter-Strike: Global Offensive med plass til 64 lag. Starter 31. May Gå til turneringssiden 0 Quote Share this post Link to post
WourN 17 Report post Posted May 20, 2015 Når spilles finalen? Ikke for at jeg tror jeg kommer meg dit, men folk drar jo på ferie, så den kan ikke være alt for sent, for da har ikke folk muligheten til å spille 0 Quote Share this post Link to post
TST 1079 Report post Posted May 20, 2015 Fra artikkelen og beskrivelsen på turneringssiden: "Turneringen går av stabelen søndag 31. mai og har plass til inntil 64 lag. Dette kan økes dersom interessen er stor, men da er det mulig de siste kampene flyttes til mandag kveld." Det betyr at finalen spiles 31. mai eller 1. juni :-) 0 Quote Share this post Link to post
Sanguinary 1 Report post Posted May 20, 2015 Er det vi som må hoste? 0 Quote Share this post Link to post
TST 1079 Report post Posted May 21, 2015 Jepp, kampene spilles på hjemmelagets spilltjener. 0 Quote Share this post Link to post
G Pleasure 0 Report post Posted May 26, 2015 Blir maps trekt på forhånd til hver runde, eller skal det bestemmes av lagene som møtes? 0 Quote Share this post Link to post
SMW-_- 156 Report post Posted May 27, 2015 Oppdatering 27.05: Grunnet stor pågang må siste del av turneringen flyttes fra mandag 01.06 til søndag 07.06. Turneringen går av stabelen søndag 31. mai klokken 13:00 og har plass til inntil 128 lag. Turneringen spilles fortløpende til klokken 22:00. Resterende kamper spilles påfølgende søndag 07.06 fra klokken 13:00. 0 Quote Share this post Link to post
SMW-_- 156 Report post Posted May 27, 2015 Blir maps trekt på forhånd til hver runde, eller skal det bestemmes av lagene som møtes? Kart settes for hver runde frem til kvartfinaler, semifinaler og finalen som best av 3. Der vil vanlige vetoregler gjelde. 0 Quote Share this post Link to post
PyShu 2 Report post Posted May 28, 2015 Er det mulig å utsette noen kamper fra 31.5 til 07.6? Sliter litt iforhold til at hele laget er opptatt en periode av søndagen 1 Quote Share this post Link to post
SMW-_- 156 Report post Posted May 28, 2015 Er det mulig å utsette noen kamper fra 31.5 til 07.6? Sliter litt iforhold til at hele laget er opptatt en periode av søndagen Hei, Det vil nok ikke være mulig da turneringen spilles fortløpende, og utsatte kamper vil påvirke resten av turneringstreet utover. Da måtte disse isåfall utsettes osv, også sklir det helt ut. Når det er sagt, så kan dere alltids delta og se hvor langt dere rekker eventuelt 1 Quote Share this post Link to post
PyShu 2 Report post Posted May 28, 2015 Er det mulig å utsette noen kamper fra 31.5 til 07.6? Sliter litt iforhold til at hele laget er opptatt en periode av søndagen Hei, Det vil nok ikke være mulig da turneringen spilles fortløpende, og utsatte kamper vil påvirke resten av turneringstreet utover. Da måtte disse isåfall utsettes osv, også sklir det helt ut. Når det er sagt, så kan dere alltids delta og se hvor langt dere rekker eventuelt Takk for svaret ? Vi kommer til å delta så langt det rekker ? 0 Quote Share this post Link to post
Slitn_P 0 Report post Posted May 28, 2015 Når får vi vite hvilke maps som skal spilles i de innledende rundene? 0 Quote Share this post Link to post
SMW-_- 156 Report post Posted May 28, 2015 Når får vi vite hvilke maps som skal spilles i de innledende rundene? Hei, Disse legges ut Lørdag sammen med bracket 0 Quote Share this post Link to post
WourN 17 Report post Posted May 28, 2015 Fra artikkelen og beskrivelsen på turneringssiden: "Turneringen går av stabelen søndag 31. mai og har plass til inntil 64 lag. Dette kan økes dersom interessen er stor, men da er det mulig de siste kampene flyttes til mandag kveld." Det betyr at finalen spiles 31. mai eller 1. juni :-) Haha sorry, jeg blandet sammen liga og turnering 0 Quote Share this post Link to post
Kjelseth 2 Report post Posted May 28, 2015 Når spilles finalen? Ikke for at jeg tror jeg kommer meg dit, men folk drar jo på ferie, så den kan ikke være alt for sent, for da har ikke folk muligheten til å spille Selvfølgelig kommer vi til finalen 0 Quote Share this post Link to post
Capo313 5 Report post Posted May 28, 2015 Når på lørdagen slippes maps/brackets? sånn ca? 0 Quote Share this post Link to post
SMW-_- 156 Report post Posted May 29, 2015 Når på lørdagen slippes maps/brackets? sånn ca? 08-0900 tiden. 0 Quote Share this post Link to post
BlackouT 0 Report post Posted May 29, 2015 får ikke meldt på laget mitt, vi er 5 spillere. men når jeg trykker meld på står det at laget mangler 5 spillere?? skjønner ikke hva som er galt 0 Quote Share this post Link to post
DaddyztaR 14 Report post Posted May 29, 2015 får ikke meldt på laget mitt, vi er 5 spillere. men når jeg trykker meld på står det at laget mangler 5 spillere?? skjønner ikke hva som er galt Har du gått inn på Klubb -> lag og lagt dei til som spillere? 0 Quote Share this post Link to post
Oginbogin 0 Report post Posted May 30, 2015 Bracket's skulle bli lagt ut 08-09, noen som har forsovet seg ? 0 Quote Share this post Link to post