Jump to content
Gamer.no turneringsrobot

Turnering: Gamer.no: Spillvert.no Open

Recommended Posts

Når spilles finalen? Ikke for at jeg tror jeg kommer meg dit, men folk drar jo på ferie, så den kan ikke være alt for sent, for da har ikke folk muligheten til å spille

Fra artikkelen og beskrivelsen på turneringssiden:

"Turneringen går av stabelen søndag 31. mai og har plass til inntil 64 lag. Dette kan økes dersom interessen er stor, men da er det mulig de siste kampene flyttes til mandag kveld."

Det betyr at finalen spiles 31. mai eller 1. juni :-)

Annonse

Oppdatering 27.05: Grunnet stor pågang må siste del av turneringen flyttes fra mandag 01.06 til søndag 07.06.

Turneringen går av stabelen søndag 31. mai klokken 13:00 og har plass til inntil 128 lag. Turneringen spilles fortløpende til klokken 22:00. Resterende kamper spilles påfølgende søndag 07.06 fra klokken 13:00.

Blir maps trekt på forhånd til hver runde, eller skal det bestemmes av lagene som møtes?

Kart settes for hver runde frem til kvartfinaler, semifinaler og finalen som best av 3. Der vil vanlige vetoregler gjelde.

Er det mulig å utsette noen kamper fra 31.5 til 07.6? Sliter litt iforhold til at hele laget er opptatt en periode av søndagen ;)

Er det mulig å utsette noen kamper fra 31.5 til 07.6? Sliter litt iforhold til at hele laget er opptatt en periode av søndagen ;)

Hei,

Det vil nok ikke være mulig da turneringen spilles fortløpende, og utsatte kamper vil påvirke resten av turneringstreet utover. Da måtte disse isåfall utsettes osv, også sklir det helt ut.

Når det er sagt, så kan dere alltids delta og se hvor langt dere rekker eventuelt :)

Hei,

Det vil nok ikke være mulig da turneringen spilles fortløpende, og utsatte kamper vil påvirke resten av turneringstreet utover. Da måtte disse isåfall utsettes osv, også sklir det helt ut.

Når det er sagt, så kan dere alltids delta og se hvor langt dere rekker eventuelt :)

Takk for svaret ? Vi kommer til å delta så langt det rekker ?

Når får vi vite hvilke maps som skal spilles i de innledende rundene?

Hei,

Disse legges ut Lørdag sammen med bracket :)

Fra artikkelen og beskrivelsen på turneringssiden:

"Turneringen går av stabelen søndag 31. mai og har plass til inntil 64 lag. Dette kan økes dersom interessen er stor, men da er det mulig de siste kampene flyttes til mandag kveld."

Det betyr at finalen spiles 31. mai eller 1. juni :-)

Haha sorry, jeg blandet sammen liga og turnering :)

Når spilles finalen? Ikke for at jeg tror jeg kommer meg dit, men folk drar jo på ferie, så den kan ikke være alt for sent, for da har ikke folk muligheten til å spille

Selvfølgelig kommer vi til finalen :)

får ikke meldt på laget mitt, vi er 5 spillere. men når jeg trykker meld på står det at laget mangler 5 spillere?? skjønner ikke hva som er galt

får ikke meldt på laget mitt, vi er 5 spillere. men når jeg trykker meld på står det at laget mangler 5 spillere?? skjønner ikke hva som er galt

Har du gått inn på Klubb -> lag og lagt dei til som spillere? :)