Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Skriftlig eksamen i internasjonal engelsk 3. juni 2015


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er også kommet opp i eksamen, engelsk skriftlig vg2. Hvilke oppgaver som blir å komme vet man ikke helt nøyaktig før den tid, men det som har vært mest i hovedfokus gjennom pensumet er jo rett og slett verdens problemer (global challenge, issues, multiculturalism osv). Så får dere som lurer litt så er det med 90 % sikkert at det som kommer på eksamen har med verdens problemer å gjøre. Jeg anbefaler jo å lese litt rundt på verdens problemer, og det dere har hatt mest fokus på i læringa de siste dagene! Ønsker dere alle lykke til! (jeg har min eksamensdag i morgen 03.06.2015)

Endret av Miliee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er skikkelig nervøs for i morgen, håper jeg ikke er den eneste?

 

Har lastet ned en del dokumenter, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre videre, noen tips?

 

Hei :)

 

Jeg har selv en del dokumenter, og har skrevet de ut slik at jeg har de i papirform i tillegg. Etter du har lastet ned / skrevet ut dokumentet bør du lese gjennom dokumentet grundig, slik at du ikke bruker unødvendig tid på å finne det du leter etter under eksamenen  :)

Lenke til kommentar

 

Jeg er skikkelig nervøs for i morgen, håper jeg ikke er den eneste?

 

Har lastet ned en del dokumenter, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre videre, noen tips?

 

Hei :)

 

Jeg har selv en del dokumenter, og har skrevet de ut slik at jeg har de i papirform i tillegg. Etter du har lastet ned / skrevet ut dokumentet bør du lese gjennom dokumentet grundig, slik at du ikke bruker unødvendig tid på å finne det du leter etter under eksamenen  :)

 

 

Oi, såpass, blir ikke det mye papirer?

 

Ja, jeg burde vel nok det. Har bare skumlest gjennom kildene når jeg lastet dem ned.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er skikkelig nervøs for i morgen, håper jeg ikke er den eneste?

 

Har lastet ned en del dokumenter, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre videre, noen tips?

 

Hei :)

 

Jeg har selv en del dokumenter, og har skrevet de ut slik at jeg har de i papirform i tillegg. Etter du har lastet ned / skrevet ut dokumentet bør du lese gjennom dokumentet grundig, slik at du ikke bruker unødvendig tid på å finne det du leter etter under eksamenen  :)

 

 

Oi, såpass, blir ikke det mye papirer?

 

Ja, jeg burde vel nok det. Har bare skumlest gjennom kildene når jeg lastet dem ned.

 

 

 

Det ble en del, men jeg tenker det er bedre å ta med litt for mye enn litt for lite  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...