Gå til innhold

Hvilken spill synes dere er 10/10?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Finnes fortsatt simcity 2000? Savner det veldig, nå spiller jeg Cities Skyline, men savner egt simcity 2000

 

 

 

Kan kjøpe det på Origin. https://www.origin.com/no-no/store/buy/simcity-catalog/pc-download/base-game/special-edition

 

Tror du Macbook er bra nok for det? Mac´en min har visst for dårlig grafikk kort for cities skyline..

Endret av Mavaro
Lenke til kommentar

 

Tror du Macbook er bra nok for det? Mac´en min har visst for dårlig grafikk kort for cities skyline..

 

 

 

 

Nå vet ikke jeg specs på en macbook, men jeg tipper det går helt fint. Sim City 2000 er et spill fra 1994 og krever lite. Cities Skylines kom ut i år og er langt mer krevende. Skulle det av en eller annen grunn ikke virke kan du be om refusjon. Du kan lese mer om det her https://www.origin.com/no-no/great-game-guarantee

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Tror du Macbook er bra nok for det? Mac´en min har visst for dårlig grafikk kort for cities skyline..

 

 

 

 

Nå vet ikke jeg specs på en macbook, men jeg tipper det går helt fint. Sim City 2000 er et spill fra 1994 og krever lite. Cities Skylines kom ut i år og er langt mer krevende. Skulle det av en eller annen grunn ikke virke kan du be om refusjon. Du kan lese mer om det her https://www.origin.com/no-no/great-game-guarantee

 

Tusen takk for hjelpen! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mine:
Super metroid
Wizards and warriors 3
Transport tycoon
Final Fantasy X
Little Big Planet 1-3
Rayman Origins
Portal
Knights of the old republic
Gran Turismo 2
WoW: Burning Crusade
Metal Gear Solid 1-2
Super Mario World
Silent Hill
C&C: Red alert
Age of Empires 2
Crash Bandicoot til Ps1
Theme Hospital
Mario kart (snes)

Lenke til kommentar

The Legend of Zelda: A Link to the Past

Ingen over, ingen ved siden. Spilte gjennom det første gang på midten av 90-tallet, ikke rørt det siden av frykt for å ødelegge nostalgien. Men i vinter klarte jeg ikke dy meg når det lå på virtual console på Wii U, og 20 år etterpå var det fortsatt helt fantastisk, spilte 15 timer på en helg, klarte ikke legge det fra meg. 11/10

 

Pro Evolution Soccer 5

World of Warcraft

StarCraft II

Lenke til kommentar

Føler det er mye nostalgia som styrer 10/10 feelingz her.

Sånn vil det jo alltid være. Om 10 år så vil vi sitte og si at alt var mye bedre før og hylle de spillene vi idag klager over. Menneskelig natur på sitt beste. Jeg bryr meg helt ærlig ikke om hvor gammelt et spill er, om det er Indie, AAA, til pc eller konsoll. Så lenge det er et bra spill så er det alt som teller. Folk tenker for mye på fortiden og for lite fremover. 

Lenke til kommentar

Det er mange spill som gir meg et nostalgisk halvjern bare ved tanken på dem, men hvis jeg skal forsøke å være en smule kritisk er det ytterst få av dem jeg vil gi 10/10 - x-faktoren og spillgleden kan bare gjøre opp for så-så mye.

 

Av de jeg kommer på ville jeg ha gitt følgende spill 10/10:

 

The Elder Scrolls V: Skyrim - til tross for en del bugs og at noe dybde har blitt erstattet av bredde, er dette et nærmest komplett spill.

 

Dark Souls - Spillet sliter grafisk sett i ett område - Blighttown - hvor de rett og slett har pakket litt for mye moro og jævelskap inn i ett sted, men ellers har jeg vel ingen innvendinger mot spillet. Gameplaymessig er noe av det beste jeg har vært borti - sverdkampene i eksempelvis Skyrim blekner i forhold - og historien generelt og spillets lore spesielt er noe helt utenom det vanlige. Jeg har ingen forståelse for at noen kan være uenige på dette punktet.

 

Jeg kommer ikke på flere i skrivende stund. 

Endret av Curumo
Lenke til kommentar

Dette blir subjektivt, men sånn må det nesten være. Jeg synes særdeles få spill fortjener 10/10. Det skal være grensesprengende i sin sjanger, og samtidig holde seg godt over tid. Jeg har plukket ut 2 stk.

 

- World of Warcraft (vanilla). Ingen over, ingen ved siden. Underholdt meg stort i 4-5 år.

- Baldurs Gate 2. Fantastisk RPG. Dyp historie, interessante karakterer og et genialt kampsystem. Mange har prøvd å "kopiere", men ingen når det til knærne.

Lenke til kommentar

Mass Effect 1 + 2

Metal Gear Solid: Snake Eater

Half Life 1 + 2

World of Warcraft (alle)

Knights of the Old Republic

Warcraft 3

Diablo 2

Diablo 3

Guild Wars 2

Gamebiz 2

Heroes of the Storm

The Elder Scrolls: Skyrim

The Elder Scrolls: Oblivion

The Elder Scrolls: Morrowind

Battlefield 2

Dishonored

Kerbal Space Program

Minecraft

Overlord

Need for Speed: Porche

Need for Speed: Hot Pursuit 1 + 2

Need for Speed: Underground 1 + 2

Portal

Portal 2

Rollercoaster Tycoon 1 + 2 + 3

Saints Row: The Third

Saints Row IV

Serious Sam (alle)

Sid Meier's Civilization IV + V

Sid Meier's Starships

The Walking Dead

The Walking Dead: Season 2

The Witcher 3 - Wild Hunt

Worms (alle untatt 3D)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...