Gå til innhold

Hvilken spill synes dere er 10/10?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes mange her legger ut mange spill. 10/10 vil jeg si et spill man nesten ikke kan gå lei. Kan vedde på at godt over halvparten av de dere legger ut (av de som legger ut 10+ samtidig) går dere lei.

 

XCOM- enemy within.

Plague Inc.

Zombie GS.

Lenke til kommentar

The Last of Us

GTA5

Red Dead Redemption

Rock Band 3

Black Mesa

Half Life 2

Portal 1 og 2

Max Payne 1 og 2

Alan Wake

Resident Evil Remake

Resident Evil 2

Resident Evil 4

Metal Gear Solid 1-4

Uncharted 2 og 3

Limbo

FTL

Donkey Kong Country

Super Bomberman 1 og 2

Aladdin, SNES

SSX3

Burnout 3: Takedown

Splinter Cell: Chaos Theory

Tony Hawks Pro Skater 3

Dishonored

Endret av Boss-Znakemaster
Lenke til kommentar

Synes mange her legger ut mange spill. 10/10 vil jeg si et spill man nesten ikke kan gå lei. Kan vedde på at godt over halvparten av de dere legger ut (av de som legger ut 10+ samtidig) går dere lei.

 

XCOM- enemy within.

Plague Inc.

Zombie GS.

Man blir lei alt. Spill jeg har skrevet f.eks., er der for enten orginalitet eller ren spilleglede. Også dømt ut i fra da de kom ut, ikke p.d.d.

DayZ er noe jeg aldri kommer til å røre igjen, men den opplevelsen jeg hadde da det var nytt kan nesten sammenlignes med den jeg fikk fra World of Warcraft Vanilla. 

Endret av fluks
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

 

Synes mange her legger ut mange spill. 10/10 vil jeg si et spill man nesten ikke kan gå lei. Kan vedde på at godt over halvparten av de dere legger ut (av de som legger ut 10+ samtidig) går dere lei.

 

XCOM- enemy within.

Plague Inc.

Zombie GS.

Man blir lei alt. Spill jeg har skrevet f.eks., er der for enten orginalitet eller ren spilleglede. Også dømt ut i fra da de kom ut, ikke p.d.d.

DayZ er noe jeg aldri kommer til å røre igjen, men den opplevelsen jeg hadde da det var nytt kan nesten sammenlignes med den jeg fikk fra World of Warcraft Vanilla. 

 

Finnes spill man ikke går lei ;)

Lenke til kommentar

 

 

Synes mange her legger ut mange spill. 10/10 vil jeg si et spill man nesten ikke kan gå lei. Kan vedde på at godt over halvparten av de dere legger ut (av de som legger ut 10+ samtidig) går dere lei.

 

XCOM- enemy within.

Plague Inc.

Zombie GS.

Man blir lei alt. Spill jeg har skrevet f.eks., er der for enten orginalitet eller ren spilleglede. Også dømt ut i fra da de kom ut, ikke p.d.d.

DayZ er noe jeg aldri kommer til å røre igjen, men den opplevelsen jeg hadde da det var nytt kan nesten sammenlignes med den jeg fikk fra World of Warcraft Vanilla. 

 

Finnes spill man ikke går lei ;)

 

 

Og du nevner i fleng?

 

Syns det blir rart å sette at et 10/10-spill skal være "fullstendig perfekt", eller at det skal være spill man aldri går lei, eller tilsvarende. Selvsagt finnes det ikke ETT spill som er superior over alle andre for evig tid, men for min del så handler det om hva jeg føler når jeg spiller det, spesielt første gang man spiller gjennom et spill. 

 

Jeg syns Final Fantasy VII og Metal Gear Solid 1 begge er 10/10-spill. Ikke fordi noen av dem er fullstendig perfekte, ikke fordi jeg ikke kan gå lei av dem, men fordi de første gang jeg spilte dem, og også ved flere gjennomspillinger opp igjennom årene, ga meg en følelse og spillglede som svært få andre spill har gitt meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...