Gå til innhold

KONKURRANSE: Vinn betanøkler til racingspillet Trackday Manager


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enten har de jeg har spilt mot spilt i hele dag eller så er det AI. Teamene heter jo det samme hele tiden. Ingen svarer på chat heller.

 

I oppstarten, før du trykker ready, så ser du kanskje 1-3 lagnavn, disse er online, de markeres også fra AI med tydeligere skrift rett før man kommer til starten. Team Gatebil og de andre du ser hele tiden er AI.

Men ja, jeg synes også ekte spillere burde vært mye bedre markert under og etter løpet.

Lenke til kommentar

Enten har de jeg har spilt mot spilt i hele dag eller så er det AI. Teamene heter jo det samme hele tiden. Ingen svarer på chat heller.

 

Utviklerne fortalte oss på mandag at de har hatt enorm pågang og besluttet derfor skrudd av flerspillerstøtten noen dager mens de rettet feil. Tipper det har noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar

Etter å ha testet dette spillet siden 16. mai, så er konklusjonen min at jeg ikke har sett så dårlig AI i et bilspill siden Pitstop 2. Jeg har heller ikke sett så aggressiv kjøring fra AI siden Destruction Derby.

 

Når det er sagt, så er spillet fortsatt morsomt, og det har helt klart et stort potensiale.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...