Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: The Witcher 3: Wild Hunt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare spille ferdig Witcher 1 og 2 først. D:

Tja, Withcher 2 føltes som det var planlagt for konsoll allerede ved\før utgivelsen, noe det helt sikkert var. Spillets funksjon samt meny system minnet veldig om konsoll, kamp systemet var veldig random samt A til B løpingen til neste Boss monster var slående lik action Konsoll spill. Så etter min mening er Witcher 2 noe du glatt kan hoppe over.

 

Ser det nevnes i teksten er at kamp-systemet er kraftig forbedret så at man her har kontroll over karakteren, om det i tillegg er en helt åpen verden igjen begynner det virkelig i å bli interessant.

Endret av simalarion
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Må bare spille ferdig Witcher 1 og 2 først. D:

Tja, Withcher 2 føltes som det var planlagt for konsoll allerede ved\før utgivelsen, noe det helt sikkert var. Spillets funksjon samt meny system minnet veldig om konsoll, kamp systemet var veldig random samt A til B løpingen til neste Boss monster var slående lik action Konsoll spill. Så etter min mening er Witcher 2 noe du glatt kan hoppe over.

 

Ser det nevnes i teksten er at kamp-systemet er kraftig forbedret så at man her har kontroll over karakteren, om det i tillegg er en helt åpen verden igjen begynner det virkelig i å bli interessant.

Har akkurat spilt gjennom Witcher 1 og begynt på Witcher 2 grunnet 3eren. Witcher 1 er veldig bra, men kan ha litt stive kontroller. Witcher 2 er litt mer konsollifisert på både godt og vondt, men virker som et bra spill så langt. Spiller på easy for å komme meg gjennom "tidsnok" til 3'eren :) Er verdt det!

Lenke til kommentar

Spilt en del på PS4.. Synes selv grafikken er herlig, og stemningen er knall! (til en post noe lengre oppe her..)

 

Er det noe jeg ikke skal klage på, så er det i hvert fall den.. (ikke at jeg har funnet så mye annet å klage på enda, når det er sagt..)

Lenke til kommentar

Spilt en del på PS4.. Synes selv grafikken er herlig, og stemningen er knall! (til en post noe lengre oppe her..)

 

Er det noe jeg ikke skal klage på, så er det i hvert fall den.. (ikke at jeg har funnet så mye annet å klage på enda, når det er sagt..)

 

Synes også grafikken er bra.

 

Men synes du ikke det er litt plagsomt at fiender og karakter i spillet har til tider veldig varierende og dårlig bildeflyt da? Fks om det er noen ulver som løper et stykke foran deg så blir dem udetaljerte og du ser at animasjonen på hver ulv har ikke mange bilder pr sek. Det hjelper seg jo nærmere dem kommer men selv i kamp så blir ting så uklart pga spillet klarer ikke å opprettholde en høy nok flyt.

 

Men ikke bare det at flyten blir dårlig men detaljene forsvinner litt.

 

Ikke meninga å være negativ her. Sier bare hva jeg ser i spillet. Og jeg vet at CD PROJECT RED har kommentert det og at en dag 1 patch skal visstnok adressere endel av det. 

 

Ville bare høre om du opplever det samme eller om det er mine øyne som for evig og alltid er forbannet av for mye PC spilling. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

@LarZen

 

For all del, godt begrunnet kritikk skal ikke sees på som negativt.. :) 

 

Men nei.. jeg har egentlig ikke tenkt så mye på det, men det stemmer nok helt sikkert det du sier.. og jeg så også at det skulle komme en Day-1 -patch som skulle fikse på dette.. Jeg har vel bare ikke møtt på nok fiender/ulver til å ha tenkt noe særlig over det.. 

 

Tror hodet mitt automatisk innstiller seg ekstra positivt mot et spill når det er så mye annet jeg liker, at jeg glemmer litt at det eventuelt finnes negative ting å bemerke til en slik grad at jeg ikke vet at det er der.. 

 

 

Men, kanskje nå at du nevner det, så vil jeg bite meg merke i det! :p

Lenke til kommentar

Får ikke håpe jeg har jinxa det for deg nå da :D

 

Jeg tro ikke det er noe problem da en blir såpass oppslukt i spillet. Har spilt fks FarCry4 på PS4 og i starten var jeg plaget av 30fps. Men 50 timer ut så hadde jeg ikke tenkt noe mer på det... 

 

Men er kanskje naturlig å se på noe som en har ventet så lenge på med litt kritiske øyne. Studere ting opp å ned. En finner alltid noe å klage på :p

 

Er spent på å se hvordan PC utgaven blir. Spørs nok om PC'n min kommer til å eksplodere...bra jeg har en PS4 også om så skulle skje...

Lenke til kommentar

 

 

Må bare spille ferdig Witcher 1 og 2 først. D:

Tja, Withcher 2 føltes som det var planlagt for konsoll allerede ved\før utgivelsen, noe det helt sikkert var. Spillets funksjon samt meny system minnet veldig om konsoll, kamp systemet var veldig random samt A til B løpingen til neste Boss monster var slående lik action Konsoll spill. Så etter min mening er Witcher 2 noe du glatt kan hoppe over.

 

Ser det nevnes i teksten er at kamp-systemet er kraftig forbedret så at man her har kontroll over karakteren, om det i tillegg er en helt åpen verden igjen begynner det virkelig i å bli interessant.

Har akkurat spilt gjennom Witcher 1 og begynt på Witcher 2 grunnet 3eren. Witcher 1 er veldig bra, men kan ha litt stive kontroller. Witcher 2 er litt mer konsollifisert på både godt og vondt, men virker som et bra spill så langt. Spiller på easy for å komme meg gjennom "tidsnok" til 3'eren :) Er verdt det!

 

 

Ikke dumt, som sagt, fightinga i withcer2 er ikke akkurat så givende, så like greit å spille på¨easy.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...