Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Armored Warfare

_004.jpg

 

Info:

Utviklet av: Obsidian Entertainment

Hjemmeside: Armored Warfare

Slippdato: Ute nå! (1st Oktober 2015 Open Beta Head Start, 8 Oktober Open Beta).

Diverse: Founder Packs, Forum

Client Download: Klient

 

Diverse Armored Warfare videoer:

http://aw.my.com/us/media/videos#

 

 

 

-------------------------------------------

 

Armored Warfare er nå i Open Beta! 

Klienten kan lastes ned for head starters nå (1st oktober) og av alle andre 8 oktober. Spillet byr på alt fra basebygging til 15v15 tank PvP, 25 PVE Maps og mer til... Moderne tanks i en soldig spillmotor med Obsidian Entertainment som utvikler.
 

Endret av Uxzuigal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes både grafikk og fysikk så veldig dårlig ut :(

 

Koser meg for mye med Warthunder ground forces om dagen, til at jeg kommer til å teste dette tror jeg.

Er enig i at det kan se noe svakt ut på grafikksiden enn så lenge, men etter hva jeg har forstått er dette et av de siste punktene de skal pusse på, release er vel tidligest mot slutten av 2015 og en kan forvente forbedringer frem til da - CryEngine kan hvertfall levere varene og med et såpass erfarent studo som Obsidian krysser jeg fingrene :> 

 

WT:Ground Forces kom jeg meg aldri helt inn i, tror det er faktum at du har "3 liv" per kamp som gjør  det hele litt rart for min del, foretrekker raskere combat med et liv selv om jeg har gått ganske lei WoT i det siste.

Lenke til kommentar

 

Syntes både grafikk og fysikk så veldig dårlig ut :(

 

Koser meg for mye med Warthunder ground forces om dagen, til at jeg kommer til å teste dette tror jeg.

Er enig i at det kan se noe svakt ut på grafikksiden enn så lenge, men etter hva jeg har forstått er dette et av de siste punktene de skal pusse på, release er vel tidligest mot slutten av 2015 og en kan forvente forbedringer frem til da - CryEngine kan hvertfall levere varene og med et såpass erfarent studo som Obsidian krysser jeg fingrene :> 

 

WT:Ground Forces kom jeg meg aldri helt inn i, tror det er faktum at du har "3 liv" per kamp som gjør  det hele litt rart for min del, foretrekker raskere combat med et liv selv om jeg har gått ganske lei WoT i det siste.

 

 

3 liv pr kamp er noe de aller første tanksene kan ha. 

Har ikke spilt på Arcade battles, så usikker på hvordan det er der.

 

Det er 3 game mods. Arcade, realistisk, og simulator.

 

I realistisk har vær tanks bare ett liv, man kan se utenfor tansken som i world of tanks, men har ikke fientlige ikoner. I simulator så er man låst til commandørens synspunkt og ikke ikoner på verken fiender eller de på ditt lag.

 

Det er også slik at når man har startet en kamp, så velger man hvilken tanks man vil starte med av alle tanksene man har. Så får man poeng i løpet av kampen, ut i fra hvor bra man gjør det. Har man gjort det ganske bra, når du blir drept, så har man kanskje nok poeng til å hoppe inn i en tanks til. Gjør man det veldig bra, så har man kanskje mulighet til å bruke flere tankser i løpet av kampen.

 

Liker war tunder mye bedre enn wot. På grunn av bedre realisme og bedre grafikk. Muligheten til å kjøre fly er også ett pluss.

 

Armoded Warfere ser desverre dårligere ut enn både Wot og war thunder så langt. Men man kan jo håpe det blir bra med Obsidian bak roret... men vi får se, veldig skeptisk.

Lenke til kommentar

 

 

Syntes både grafikk og fysikk så veldig dårlig ut :(

 

Koser meg for mye med Warthunder ground forces om dagen, til at jeg kommer til å teste dette tror jeg.

Er enig i at det kan se noe svakt ut på grafikksiden enn så lenge, men etter hva jeg har forstått er dette et av de siste punktene de skal pusse på, release er vel tidligest mot slutten av 2015 og en kan forvente forbedringer frem til da - CryEngine kan hvertfall levere varene og med et såpass erfarent studo som Obsidian krysser jeg fingrene :> 

 

WT:Ground Forces kom jeg meg aldri helt inn i, tror det er faktum at du har "3 liv" per kamp som gjør  det hele litt rart for min del, foretrekker raskere combat med et liv selv om jeg har gått ganske lei WoT i det siste.

 

 

3 liv pr kamp er noe de aller første tanksene kan ha. 

Har ikke spilt på Arcade battles, så usikker på hvordan det er der.

 

Det er 3 game mods. Arcade, realistisk, og simulator.

 

I realistisk har vær tanks bare ett liv, man kan se utenfor tansken som i world of tanks, men har ikke fientlige ikoner. I simulator så er man låst til commandørens synspunkt og ikke ikoner på verken fiender eller de på ditt lag.

 

Det er også slik at når man har startet en kamp, så velger man hvilken tanks man vil starte med av alle tanksene man har. Så får man poeng i løpet av kampen, ut i fra hvor bra man gjør det. Har man gjort det ganske bra, når du blir drept, så har man kanskje nok poeng til å hoppe inn i en tanks til. Gjør man det veldig bra, så har man kanskje mulighet til å bruke flere tankser i løpet av kampen.

 

Liker war tunder mye bedre enn wot. På grunn av bedre realisme og bedre grafikk. Muligheten til å kjøre fly er også ett pluss.

 

Armoded Warfere ser desverre dårligere ut enn både Wot og war thunder så langt. Men man kan jo håpe det blir bra med Obsidian bak roret... men vi får se, veldig skeptisk.

 

Det å kunne hoppe inn i nye tanks om man gjør det bra nok er det jeg anser som å ha flere liv, ikke min kopp te. :)

 

Armored Warfare har veier å gå enda, men det er derfor man har beta - skulle bare mangle at WoT, og WT ikke hadde skrudd tinga mer på plass nå enn AW - Krysser fingra for at systemene de lover - blir innført, om det skjer tror jeg både WoT og WT får skikkelig konkuranse - en annen fordel er at man ikke har russere i utviklingen :>

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

WTGF er badass, men loljin ødelegger mer og mer for seg selv. Klarer heller ikke helt av måten de har bygget opp research tree der. unlocke ting jeg ikke har noe interesse i å kjøre for å komme meg videre(andre linjer). Har alt for mange timer wt bak meg, men blir nok ikke flere før de forandrer litt på oppsettet sitt. Forøvrig kule game modes og det ser nyyyydelig ut :)

 

AW gleder jeg meg til å teste! lastet ned og sitter egentlig bare å vente på at klokka skal bli 20.00 å ungene er i seng  :ph34r:  Har håp for AW. 

 

Edit: the other tank game  Hehe! nice one

Endret av Satchrat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har testet AW ?

 

Vurderer å kjøpe en founders pack, men det jeg har sett av videoer fra det har ikke helt trigga motivasjonen.

 

Når det gjelder Wot og WT så spiller jeg bare mindre og mindre av dem. WT ser ut som det bare blir verre med hver patch som kommer. Wot er samme gamle.

Lenke til kommentar

Har hatt noen kamper i dag og er ganske fornøyd, overraskende "behaglige" tanks på lavt nivå og taktikk gjelder fra tier 1, det er ikke bare guns blazing "yolo" kjøring som en ofte ser i World of Tanks. 

 

Er du usikker så hadde jeg kjøpt den billigeste pakka (kan oppgradere senere) da det per i dag ikke er noen forskjell ingame, alle rewards er ved release av open beta. :)

Lenke til kommentar

Da ble det ordna med early access.

 

Spillet krever mer av maskinen min enn hva Wot gjør. Egentlig ikke et problem, bare en observasjon.

 

Kun fått testa tier 1 og 2 utstyr. Liker veldig godt vognene med auto kanonene, men det er med PT 76 jeg gjør det best, damage og kills.

 

Gameplay er veldig likt WoT. Prøver som oftes å vinkle vogna rett i forhold til fienden, men likevel går de fleste skuddene igjennom pansringen. Antar at tier 1 og 2 har for lite armor til at det gir noe mening.

 

Lyd effektene til auto kanoene er gode, både når man selv skyter eller blir skutt på.

 

Synes det visuelle med skyting ifra siktemidlene kunne vært bedre, som regel ser man ikke projectil banen, og kun ser at motstanderen blir truffet ved at hitpointene går ned.

 

Men det er jo earlly access så mye blir vel rettet opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må si jeg har sansen for autocanon tankene selv, desverre lider de - naturlig nok av lav penetration i forhold til medium/mbt :)

 

Kommer en patch som optimizer spillet nå - blir spennende - har testa full pupp på 4K og det ser pent ut, veldig pent. Nærmer meg Tier 3 nå.

Lenke til kommentar

Etter å ha brukt store deler av helgen på Armored Warfare så må jeg si at jeg liker dette spillet.

Det ble så jeg spilte mainbattle tanks mindre og mindre, og gikk over til til lettere vognene.

 

Favoritter er Swingfire, Vbl og Law 300, fart og action.  

Vbl : scout vogn med en nasty autocanon og kan gjøre over 90 kmt. 100 kmt faktisk

Law 300  : presisjon kanon på hjul, som slår like hardt ifra seg som den kan kjøre. 

Swingfire : er utrolig moro, men folk syter sånn over den at den blir nok nerfa etterhvert. Sitt bak en haug og regn missiler på opplyste stakkarer.

Endret av 1969
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nice, har ikke fått sjangsen til å logget på i denne early acess runden da det går i full fart med fiske her :D Gleder meg til å prøve mer når ting roer seg!

 

I helga er Early Acces 24/7 fra fredag klokken 5 til ca 10 på søndags kvelden, hvis det blir som sist helg.

 

Uansett test ut Swingfire hvis du har mulighet, den er så troll mot folk som ikke vet hvordan de skal oppføre seg mot den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...