Gå til innhold

Tråden for 34" Ultrawide 3440x1440 skjermer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må vel bare smøre meg med tålmodighet mens jeg venter på en modell med 144Hz. Skal vel noe til for å drive nyere spill med så høy fps i den oppløsningen med dagens maskinvare, men monitor er jo gjerne noe man har noen år før de blir byttet ut.

 

Angrer på at jeg kjøpte meg en 144Hz monitor i utgangspunktet, blir så dyrt når man skal spille med såpass høy fps og ha litt eye candy på :p 

Lenke til kommentar

Ikke stol på sånne leveringstider på skjermer som ikke er lansert enda. Sleng inn en bestilling hos en av de butikkene som har eget lager, så tidlig som mulig - og håp på det beste. Usikre datoer kan fort flytte på seg. Begge du linker til er meget optimistiske.

 

Følg med på hvor mye/lite leveringsproblemer det er i mer prioriterte markeder, om du er utålmodig og nysgjerrig. USA og England, f.eks.

 

OCUK er flinke til å komme med info rundt levering. Regn med at det blir oktober før de første skjermene når de første markedene. Sitat fra tråden der, fra en ansatt som har direkte kontakt med Acer: "The estimated first ETA for the Predator X34 at the moment is the beginning of October for retail availability."

 

http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?t=18650953

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar

Eh.. 6stk. Igjen. Er det noe jeg ikke har fått med meg? Er vel ingen som tror den faktisk kommer i august?

 

Jeg har litt trua på at den kurvede skjermen gjør at du ikke trenger å skifte fokus når øynene vandrer fra midten og ut til sidene. Håper dette blir bra..

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Får man både HDMI och Displayport med Gsync nu?

 

I følge disse så må man ha DP1.2 for G-Sync. Og også G-Sync for å få 100Hz. Skjønt kanskje mer riktig å si "opp til" 100Hz? De sier også release i sen august - tidlig september, så kanskje håp i snøre? De opererer med modellnummer XR341CKA som de trodde X34'en kom til å hete.

Lenke til kommentar

De første G-Sync skjermene kunne bare ha DP inngang. Men om det var en teknisk eller en lisens begrensning vet jeg ikke. Nå har jo X34 både DP og HDMI, så et eller annet har åpenbart endret seg.

 

3stk. Igjen, og dato er flyttet en dag frem. Fremdeles "ubekreftet", men lover jo litt bra da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...